Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ollessa Kreikkaan? Uskallanko lähteä?

Vierailija
08.09.2010 |

Viikkoja matkan aikaan 25.

Uskaltaako kaikkea syödä? Mitä välttää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallat, varmaan sitten sielläkin uskallat...

Vierailija
2/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole raskaana olevia ihmisiä ollenkaan.

Jos tulevat raskaaksi lähtevät heti sieltä johonkin toiseen maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävelin tosi reippaasti ja aloin hieman vuotaa. noin 22rv. Eikä ole ennen vuotoja ollut (3lasta) kuin keskenmenojen yhteydessä.

Vierailija
4/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin noilla viikoilla kanarialla. Ja aika huoletta kyllä söin kaikkea mitä nyt yleensäkin raskaan ollessa saa syödä. Jos raskaus on normaalisti edennyt niin ei syytä huoleen! =)

Vierailija
5/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla. Ainoastaan tähän perinnetanssiin oli matkaopas kieltänyt osallistumasta, sanonut ettei halua, että alkaa synnyttämään:)

kuuma oli ollut, ja olivat kävelleet pitkiä matkoja ja kaikki meni hyvin.

Tokihan jos epäilet, kannattaa jutella lekurisi kanssa.

Vierailija
6/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin siinä puolen välin paikkeilla Korfulla ja söin kyllä ihan kaikenlaisia ruokia. :) Sinne vaan rentoutumaan. Hyvää matkaa!! :)

Vierailija
7/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin Kreikasta reilu kuukausi sitten ja viikkoja oli kasassa silloin 16. Söin kaikkea mitä muutenkin reissussa, järkevästi mutten "ylinirsoillen".

Vierailija
8/8 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni r-viikolla 24 Kreikassa. Oli mielestäni paras kohde etelä-euroopan maista raskaana ollessa. olimme myöhään syksyllä, ei ollut liian kuuma. kävelin rauhallisesti, ei tullut kuin kevyitä harjoitussupistuksia. lento oli kohtalaisen lyhyt, mutta muista lentosukat! välttelin kyllä paikan päällä esim salaatteja ja tuoreita vihanneksia. söimme osan aterioista hotellihuoneessa - oli huoneistohotelli, osittain siksi että esikoinen oli aika pieni ja ravintolareissut oli hänen kanssaan joskus vähän hankalia. pidin erityisesti käsienpesuista huolta, silti lapsemme sairastui matkalla vatsatautiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi