Mulla on ihana uusi Louis Vuitton!
Oltiin tänään 5vn kanssa shoppaamassa, tytölle löytyi mekkoja, farkkuja, paitoja, kerhoreppu....ja mulle ihana LOUIS VUITTON! ?
tännepppä tulin avautumaan! :)
Kommentit (12)
mukavan niminen mies. Vai onko se nainen?
Mä en noita ulkolaisista nimistä oikein ymmärrä.
Siinäkään kassissa ei ole mitään muuta hienoa kuin se nimi, josta se hintakin maksetaan.
Minusta ne laukut on ollu aina RUMIA!
Ensimmäinen kateellinen bongattu! :D Jotkut Marimekon kauhistukset sitten mielestäsi kauniita?
AP:lle onnea hankinnasta! :)
Minkä mallin ja mitä materiaalia hankit? Minulla on ennestään yksi ja olen hankkimassa toista erityyppistä.
Siinäkään kassissa ei ole mitään muuta hienoa kuin se nimi, josta se hintakin maksetaan.
Ensimmäinen kateellinen bongattu! :D Jotkut Marimekon kauhistukset sitten mielestäsi kauniita?
Minusta ne laukut on ollu aina RUMIA!Ensimmäinen kateellinen bongattu! :D Jotkut Marimekon kauhistukset sitten mielestäsi kauniita?
Yksinkertainen on kaunista minun silmälle.
Minusta ne laukut on ollu aina RUMIA!Ensimmäinen kateellinen bongattu! :D Jotkut Marimekon kauhistukset sitten mielestäsi kauniita?
Yksinkertainen on kaunista minun silmälle.
Siis halpiskama vaikkapa Citymarketista? Jounilaukut lienee tarpeeksi yksinkertaisia?
Pakko myöntää, että ne ovat minusta ihan yksinkertaisesti mauttomia ja ylihintaisia. Ja joka tapauksessa panen mieluummin rahani johonkin muuhun kuin laukun kaltaiseen käyttöesineeseen.
Mutta hei: meillä kaikilla lienee omat pikku ylellisyytemme. Minä olen aina tykännyt kalliista hajuvesistä ja suihkutuotteista ja kylppärin hyllyt ovat niitä täynnä ;-)
Mutta ei kai silti ole pakko tykätä. Jos ei tykkää niin ei voi mitään. Ja mitä on Jounilaukut?!