Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että ystäväni mies pettää taas

Vierailija
08.09.2010 |

On ostanut jonkun autonromun, jota käy yhtenään rassaamassa. ystävä ei ole autoa edes nähnyt... on raskaana enkä uskalla mainita epäilyistäni :( pelkään että jos olen oikeassa, ystävä hajoaa täysin. annanko olla vaan? :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaat irvessä yllä, vaikka korttitalo on sortumaisillaa. Ensimmäisestä pettämisestä ja yhteenpalaamisesta olin tietoinen ja asiaa puimme yhdessä. Myös minun asioitani on puitu luottamuksellisesti. Myös iloisia asioita - en ymmärrä, miksi parisuhde olisi tabu läheisessä ystävyyssuhteessa! Kaikille ei henkilökohtaisia asioita tietenkään levitellä ja kaikkein intiimeimmät asiat jääköön pariskunnan väliseksi, mutta järkyttävä ajatusmaailma, jos pitäisi vaan yksin kestää petetyksi tuleminen ja pähkäily siitä, miten jatkaa vai jatkaako :/ voin vaan olla onnellinen, että minulla on riittävän läheisiä ystäviä, joiden kanssa ei tarvitse esittää aina että hyvin menee.

AP

Aika harva kuitenkaan kertoo ystävilleen jos tulee petetyksi ja siltä päättää jatkaa suhteesssa. Yleensä perhe menee aina ystävyyden ohi. Ainakaan minä en kerro ystävllinen koskaan mitään negatiivista miehestäni, vaikka joskus olisi aihettakin. en vaan halua, se mitä minun ja miehen välillä tapahtuu, onnelisia asioita tai onnettomia on meidän asioita. ei niitä levitellä ulospäin.

Vierailija
2/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä autonromun rassaamisella on pettämisen kanssa?

Sitten kun tavoitat ko. tyypin reisiesi välistä niin alkaa olla jo jotain tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on ystäväsi miehestä. Miten asia edes kuuluu sinulle?

Vierailija
4/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida pääsi kuntoon. Todellisuudessa olisit varmaan vain vahinoniloinen. Pidät nyt suusi kiinni ihan sen takia ettet paljasta tyhmyyttäsi. Sovittu?

Vierailija
5/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo..edellinen pettäminen alkoi myös "uuden harrastuksen" myötä, mitään harrastusta siis ollutkaan vaan toinen nainen kierroksessa. Vähän epäilyttää kun ystävä ei ole edes nähnyt koko autoa, liekö olemassakaan... on sanonut ettei kestäisi enää pettämistä ja pelkään että nyt kun on lapsikin tulossa, kieltää vaan itseltään varoitusmerkit..

Mitä tekemistä autonromun rassaamisella on pettämisen kanssa? Sitten kun tavoitat ko. tyypin reisiesi välistä niin alkaa olla jo jotain tietoa.

Vierailija
6/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida pääsi kuntoon. Todellisuudessa olisit varmaan vain vahinoniloinen. Pidät nyt suusi kiinni ihan sen takia ettet paljasta tyhmyyttäsi. Sovittu?

Vierailija
7/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja romahduttaa hänet, pelkillä sun epäilyillä?

HALOO! Sä oot urpå, et ystävä.

Vierailija
8/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että jos tuollaista on tapahtunut aikaisemminkin, niin ystäväsi osaa kyllä epäillä miestään ihan ilman sun apua.

Vierailija
9/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyvää et sillä saa aikaan että rupeat ääneen epäilemään ilman mitään oikeita todisteita.

Voihan ystäväsi mies oikeasti pettää, mutta jos asiaan haluat puuttua niin ota ihan ensiksi selvää osuvatko pettämisepäilysi oikeaan.

Vierailija
10/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta kuunnella niitä "Mikko tuli taas vasta puolenyön aikaan kotiin, vähän venähti tallilla" -juttuja :( olen ihan varma ettei mitään autoa edes ole. Mutta miten voisin saada selville totuuden, kun ei asuta edes samassa kaupungissa tällä hetkellä! Pelkään, että raskauden takia ystävälläni on joku kieltoreaktio päällä ja ajattelee, ettei mies "voi" pettää nyt.

AP

Mitään hyvää et sillä saa aikaan että rupeat ääneen epäilemään ilman mitään oikeita todisteita. Voihan ystäväsi mies oikeasti pettää, mutta jos asiaan haluat puuttua niin ota ihan ensiksi selvää osuvatko pettämisepäilysi oikeaan.

Vierailija
11/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve ihminen ei mieti edes parhaiden ystäviensä asioita "vapaa-ajallaan". Voit puhua ystäväsi kanssa, jos hän keskustelun aloittaa, mutta on todella sairasta ruotia muiden elämää ja luulen, että sinulla olisi omassa elämässäkin jotain epäkohtia, joita kannattaisi kehittää. Nimim. Toipunut lähäri

Vierailija
12/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve ihminen ei mieti edes parhaiden ystäviensä asioita "vapaa-ajallaan". Voit puhua ystäväsi kanssa, jos hän keskustelun aloittaa, mutta on todella sairasta ruotia muiden elämää ja luulen, että sinulla olisi omassa elämässäkin jotain epäkohtia, joita kannattaisi kehittää. Nimim. Toipunut lähäri

Aika tunnekylmä saisi kyllä olla, jos rakkaan ystävän elämässä olisi joku iso ongelma eikä sitä tulisi välillä pohdittua silloinkin kun kaveri ei ole läsnä.

Ja ei, en ole läheisriippuvainen, päinvastoin kaipaan aika paljonkin omaa aikaa ja tilaa ja viihdyn yksin.

Vierailija
13/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettava fakta on varsinkaan viimeisillään olevat vaimot harvemmin kiihottavat miehiä. Hormoonit ja halut hyrrää kuitenkin miehillä ja moni pettääkin nímenomaan vain ja ainoastaan silloin kun vaimo on raskaana. Tuntuu kamalalta ja karulta.

Silti väitän että ap kaveri eli tämä vaimo jota nyt oletettavasti petetään on onnellisempi ja pystyy nauttimaan raskaudestaan jos ei tiedä miehensä touhuista. Heille syntyy kuitenkin vauva jolla toivottavasti on 2 rakastavaa vanhempaa. Ehkä se mies lopettaa pettämistouhut sitten kun vauva syntynyt ja keskittyy taas perheeseensä. VAimo on onnellisempi jos ei saa koskaan tietää.

Vierailija
14/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaistaan välittäminen ei ole väistämättä läheisriippuvuutta. Olemme ystäväni kanssa päivittäin yhteydessä ja jos hän minulle selittää noita asioita, niin olisi tosi kummallista, jos en välittäisi asiasta. Minulla on myös ihan oma elämä, kiitos vain.

AP

Vierailija
15/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva kuitenkaan kertoo ystävilleen jos tulee petetyksi ja siltä päättää jatkaa suhteesssa. Yleensä perhe menee aina ystävyyden ohi. Ainakaan minä en kerro ystävllinen koskaan mitään negatiivista miehestäni, vaikka joskus olisi aihettakin. en vaan halua, se mitä minun ja miehen välillä tapahtuu, onnelisia asioita tai onnettomia on meidän asioita. ei niitä levitellä ulospäin.