Onpa "mahtavaa" kun siirrettiin taas kelloja!!!
Sen sijaan, että lapset heräisivät klo 7 aamulla, he olivat jo klo 6 aikaan kolistelemassa.
Äitiyden myötä viisareiden mielettömyys on saanut aivan uuden ulottuvuuden.
Kommentit (17)
Paitsi meillä noustiin uuden ajan mukaisesti jo 5.30. Kyllä olen tyytyväinen.
sisään rakennettu kello, mitä ei huijata poliittisilla linjauksilla:))
omaa sisäisen automaattisen ajansiirron, normaalisti herää tismalleen 6.15 joka aamu, pelkäsinkin illalla että nyt sitten herätään viideltä. Mutta ei, tuo heräsi 7.15 eli näin helposti meni se yksi ylimääräinen tunti ja ollaan heti normiaikataulussa:)
Se kevään ajansiirto on paljon hankalampi kun ei saa illalla mitenkään nukkumaan ajoissa.
tuo tasoittuu parissa viikossa kun lapsi on ensin aivan lopussa univajeesta. Sitten palaa normaali elämä...
Ennen tämä talviaikaan siirtyminen oli ihana lupa nukkua tunnin pidempään, nyt se tarkoittaa pari viikkoa rasittavaa rytmin siirtoa, itkua ja kitinää ja väsymystä. ARGH.
Onneksi ei tullut lähdettyä eilen baariin ;)
miehen piti nousta tänään, mutta en saanut hereille ja nyt minä olen ylhäällä vaikka pitäisi olla minun nukkuma-aamuni.
Kihisen kiukusta.
Miten rankaisen miestäni?
Ehdotuksia kehiin.
Ehdotuksia kehiin.
miehen piti nousta tänään, mutta en saanut hereille ja nyt minä olen ylhäällä vaikka pitäisi olla minun nukkuma-aamuni.
Kihisen kiukusta.
Ehdotuksia kehiin.
Klassikko: "Lapset, menkääpä herättämään isi"
Tuo nyt ei oo mitenkään aikaisin edes. Minä olin oikein tyytyväinen, kun eka lapsi heräsi vasta kuudelta. Vähän jännitin, että josko se jo viideltä könyää alakertaan.
Ja tuskin tuo kellon siirto äidillekään niin suurena yllätyksenä aamulla tuli, ettei sitä illalla mitenkään voinut ennakoida. Eilen olisi kannattanut valvottaa lapsia tunti pidempään. Tai ihan sitä voi itsekin käydä ajoissa nukkumaan, että jaksaa herätä kuudelta. Se lasten aikainen herääminen kun oli tänään hyvinkin ennakoitavissa.
Meidän perheessämme pihtaa mies - en minä ) :
Tuo nyt ei oo mitenkään aikaisin edes. Minä olin oikein tyytyväinen, kun eka lapsi heräsi vasta kuudelta. Vähän jännitin, että josko se jo viideltä könyää alakertaan. Ja tuskin tuo kellon siirto äidillekään niin suurena yllätyksenä aamulla tuli, ettei sitä illalla mitenkään voinut ennakoida. Eilen olisi kannattanut valvottaa lapsia tunti pidempään. Tai ihan sitä voi itsekin käydä ajoissa nukkumaan, että jaksaa herätä kuudelta. Se lasten aikainen herääminen kun oli tänään hyvinkin ennakoitavissa.
Meidän lapsi kompensoi valvottamisen pitkillä päikkäreillä - eikä nuku aamulla pidempään. Eli niin hassua.
ei-ap
Kihisen kiukusta.
Ehdotuksia kehiin.
Vai menittekö sitten (josain ihme syystä?) jo eilen nukkumaan talviajan mukaan?
kun aina kun kelloja siirretään siirtävät omansakin?
takia. Osa kelloista pitäisi päivittyä autopmaattisesti, muutama oli niin tehnytkin mutta ei kaikki, yksi kello oli siirtynyt kaksi tuntia taaksepäin, keittiön seinäkellon siirsin itse. Tuloksena oli että kaikki kellot kävivät eri aikaa...Eikä enää tiedetty mikä aika on oikea. Muuten tuosta ei olisi mitään haittaa mutta miehen pitäisi mennä töihin ja matkaan menee jo tunti...
Lapset on sitten varmaan heränneet jo tooooooooooooosi aikaisin, en edes halua tietää millon. Pikkusenhan tää sotku vetää suupieliä ylöspäin.
viisareiden SIIRTELYN mielettömyys...