Suosittele rattaita 24 vuotiaalle
Kommentit (4)
Olis kuitenkin vähän pystymmässä, kuin rattaissa ja joutuis vähän aktivoimaan itseään. Ei ihan vaan istuis paikallaan.
Tuollainen vois olla hyvä houkutin, että alkais jossain vaiheessa ehkä liikkua enemmän.
Tulisi sitä läheisyyttäkin hoidettua samalla.
Voin laittaa huutikseen :)
AIKUISTEN RATTAAT
Mä makoilen pehmeissä vällyissä. Kun mulle tulee nälkä, mä huudan, ja sitten mulle annetaan ruokaa. Kun mulla on jano, mä huudan, ja sitten mulle annetaan maitoa. Sitten mua työnnellään eri paikkoihin eikä mun tarvitse päättää sitä, mihin mennään. Mä voin vaan ihmetellä aina uusia maisemia.
Mun ei tarvitse miettiä mitään ihmissuhteita, raha-asioita eikä muuta turhaa. Kaikki rakastaa mua ja ihan vieraatkin tulevat katsomaan mua, hymyilemään mulle ja jokeltelemaan mun kanssa. Niiden mielestä mä olen söpö, suloinen ja ihana.
Ja sitten kun musta tuntuu siltä, ihan milloin vaan, mä voin panna silmät kiinni ja ottaa nokoset. Ja muut on aivan hiljaa, etten mä vain heräis, että mä saisin nukkua niin pitkään kuin haluaisin, ettei mun missään nimessä tarvitsisi olla väsynyt ja onneton.
Kun mä makaan niissä rattaissa, mä muistan taas, miltä tuoksuu mäntysuovalla pestyt matot, meri ja kesä ja nurmi sateen jälkeen. Mä muistan, miltä tuntuu ensimmäinen ongittu kala ja suudelma salaa. Mä muistan, miltä näyttää linnunpesän reunan yli kurkkiva linnunpoikanen ja leppäkerttu kahdella pisteellä. Ja miltä maistuu saaressa syödyt eväät.
Mä muistan myös, miltä kuulostaa lokkien kirkuna kesäaamuna ja isän hyräily sunnuntaisin. Muistan taas, miten hauskaa on sorsien syöttäminen, kaarnaveneet, irtokarkit ja kummitusjuna, puhumattakaan ilmassa leikkivistä saippuakuplista.
Kitisee niin kovasti, että ajattelin hankkia rattaat joihin kipata ja sitten helpompi kuskata vaikka kauppareissulla.