Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen pitäisi jo huolehtia itse läksynsä ilman vanhempien huolehtimista?

Vierailija
08.09.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen huolehti heti ekaluokasta lähtien, keskimmäistä (nyt 4. lk) saa vahtia ja patistaa vieläkin ja kuopus (1. lk) tekee itsenäiseseti ja kieltää minua puuttumasta läksyihinsä :-)

Vierailija
2/4 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii jo ekanluokan aikana kaiken itse, alkuun muistutellaan ja opastellaan.

Sitten taas ei niin tavallinen, sitä joutuu patistelemaan vielä kolmannellakin, oletettavasti koko alakoulun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nyt kolmasluokkalainen huolehti jo ekalla läksynsä aina tiptop. Vuotta vanhempi taas juuri eilen kertoi, että oli unohtanut sekä lukea kokeeseen että edes mainita sellaista olevan tulossa. Edellinen lapsi on muutenkin säntillinen ja huolehtii asiansa, jälkimmäinen vilkas ja huolimaton.

Vierailija
4/4 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että se näkyy koulumenestyksessä. Kyllä vanhempien tulee koko peruskoulun ajan jossain määrin muistutella ja patistella. En tarkoita päivittäin, mutta kyllä vanhempien tulee olla kiinostuneita kouluasioista ja käydä läksyjä myös yhdessä lapsen kanssa läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän