Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri huijaa todennäköisesti...

Vierailija
08.09.2010 |

Meillä on meneillään kisa jossa eniten liikuntaa harrastanut saa palkinnon.

Yksi työkaveri joka pyrkii pätemään joka asiassa muutenkin, harrastaa liikuntaa muka 2 tuntia per päivä, vaikka on selvästi huonokuntoinen (ylipainoinen) ja ei juuri ennenkään ole liikuntaa harrastanut.

Hän on töissä sen 75 h. per päivä ja lisäksi koulussa 4 h. per päivä. Joten vaikea uskoa. Mutta haluaa olla aina joka asiassa eka.

En ole katkera kun en itse osallistu koko kisaan, mutta tuntuu epäreilulta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen kerrostalojen rappukäytävien siivoojaa ja ajan vielä pyörällä kohteiden välit. Kotona odottaa koira, jota pitää ulkoiluttaa ja autoa ei ole, joten kaupassa käyn pyörällä jne.

Liikuntaa kertyy siis aivan älyttömästi. Saattaa olla vielä monta saunaa pesutiloineen pestävänä päivän aikana ja se on raskasta työtä, kun seinätkin hinkataan puhtaaksi joka kerta.

Olen pitkä 168cm ja painan 95kg. Ei vaan kilot putoa. Ei sitä edes kerkeä syödä niin paljoa, että saisi energiaa yhtä paljon mitä kuluttaa.

Vierailija
22/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne kilot pelkällä liikkumisella katoa, eikä ainakaan viikossa. Syöminen siinä eniten vaikuttaa.

Enkä mä ymmärrä miksi tää kisa sinua niin jurppii kun et kerran siihen edes osallistu.

Mee nyt vielä kyttään sitä läskiä iltaisin, jotta varmasti näät miten se makaa kaiket illat sohvalla, vie sitten todisteet työpaikalle, vaikka kuvaat vähän sitä pötköttelyä. Saat varmaan parhaan kyttärin muhkean palkinnon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkaa on ainakin 20 km. Eikä hän edes omista polkupyörää. Tulee aina vähän myöhemmin töihinkin, koska bussit tulee vähän myöhässä.

ap.

Vierailija
24/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen kerrostalojen rappukäytävien siivoojaa ja ajan vielä pyörällä kohteiden välit. Kotona odottaa koira, jota pitää ulkoiluttaa ja autoa ei ole, joten kaupassa käyn pyörällä jne.

Liikuntaa kertyy siis aivan älyttömästi. Saattaa olla vielä monta saunaa pesutiloineen pestävänä päivän aikana ja se on raskasta työtä, kun seinätkin hinkataan puhtaaksi joka kerta.

Olen pitkä 168cm ja painan 95kg. Ei vaan kilot putoa. Ei sitä edes kerkeä syödä niin paljoa, että saisi energiaa yhtä paljon mitä kuluttaa.

Sä nyt vaan unohdat osan syömisistä kokonaan :)

Vierailija
25/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkaa on ainakin 20 km. Eikä hän edes omista polkupyörää. Tulee aina vähän myöhemmin töihinkin, koska bussit tulee vähän myöhässä.

ap.

Ja niitä voi tehdä myöhään illalla, työpäivän ja koulun jälkeen.

Vierailija
26/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vastaavasti vähän enemmän niin ettei ole nälkä. Kuntotestillä se selviäisi.

Vierailija
27/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen perusrehellinen ihminen ja minusta on epäreilua ettei minä eikä moni muukaan työkaveri voi kisaan osallistua, syystä että "voittaja" on selvillä jo alkumetreillä.

ap.

Vierailija
28/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjata siitä, että onko kaikilla puhtaita jauhoja pussissaan. Voisit vaikka yhteispalaverissa huutaa kovaan ääneen "Luulen että läskäri huijaa!!!" ja osoittaa punkeroa sormella...

Vierailija
29/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valehdellut vielä reippaammin niin ei olisi paha mieli.

Vierailija
30/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kg. Harrastan liikuntaa (vedän jumppatunteja) päiväittäin, ei mitään kotijumppaa, lisäksi pyöräilen mutten mitenkään yltäisi samoihin pistesiin kuin tämä työkaveri. Vaikka ei laihtuiskaan, vartalon muoto kyllä muuttuu jos liikuntaa harrastaa riittävästi, sitäkään ei tässä tapauksessa ole havaittavissa.

Mutta tämä asia nyt menee näin, eikä sille voi mitään.

ap.

Vierailija
31/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valehdellut vielä reippaammin niin ei olisi paha mieli.

Mieluimmin häviän rehellisesti, kuin voitan epäreilusti!

ap.

Vierailija
32/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutuu pitkästä työpäivästään harrastamalla joka ilta villiä viidakkoseksiä naapurin gambialaisveljesten kanssa parin tunnin ajan... kyllä siinä energiaa palaa...

Vierailija
33/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutuu pitkästä työpäivästään harrastamalla joka ilta villiä viidakkoseksiä naapurin gambialaisveljesten kanssa parin tunnin ajan... kyllä siinä energiaa palaa...

Vierailija
34/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tämä nyt rupeaa haistahtamaan provolta. Tai siis provohan tämä on. Nämä provot on kivoja kun tässä vaiheessa kun ketju rupeaa hiipumaan provoilija yleensä paljastaa "teen joka päivä sitä tai tätä" äärimeinkiä potkiakseen kuollutta heppaansa.

Vierailija
35/35 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näin on! Olen liikunnanohjaaja ammatiltani, mutta teen toimistohommia päätyökseni.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän