Mitäs mieltä tästä kranssista
http://www.wilhelmiinankammari.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&i…
Laittaisin sisälle vanhojen ikkunanpokien päälle
Kommentit (23)
ja niihin on vaikea laittaa tauluja. Mökiltä kunnostin vanhat ikkunanpokat. Nyt ne näyttää vähän "tyhjiltä" tuossa seinällä.
Mitäs itse laittaisit?
niitä on jokaisella maalaisromanttisesta tyylistä tykkäävällä. Kranssi on ihan nätti, vaikka itse en niistäkään pidä. Tuo ikkunanpoka seinällä-tyyli vaan on sellainen, joka parin vuoden kuluttua on siellä sisustusällötykset-listalla, ellei ole jo nyt.
vanha talo ja sinne "kuuluu" laittaa vanhaa tyyliä eikä uutta modernia =)
Hassua kun sisustuslehdet pursuaa tällaisia...
Voi luoja :-/ Kopioitko muunkin sisustuksesi lehdistä, vai onko sinulla mitän persoonallista kotonasi?
vanha talo ja sinne "kuuluu" laittaa vanhaa tyyliä eikä uutta modernia =)
seinille ripusteltu... Jos kunnioittaisit talon henkeä niin käyttäisit talon ikäluokan sisustusratkaisuja, etkä niitä joita nyt on lehdet pullollaan.
t. myöskin vanhan talon omistaja
taloyhtiön puolesta pari vuotta sitten ja onneksi uusittiin, veto loppui ja sähkölasku pieneni. vanhat ikkunat on muisto vanhoista (vaikka ei omat olekaan)
relaa vähän
vaatetuksessa. Ei meillä ole enää 80-luvun plyysisohvia enkä käytä niitä kasarivermeitä mitä mulla oli päällä 20 vuotta sitten.
Meillä on hyvinkin persoonallinen koti, mutta osaan poimia uutta ja vanhaa sopivassa suhteessa toisiinsa sopien
kuin takavuosina ne suuret viúhkat seinällä. Trendikästähän sekin silloin oli, mutta... no joo, kukin tyylillään.
kuten viuhkoja. Ja nämä pokat vaatii kunnostamista joko itse tai teettää toisella.
Ei nyt ihan sama asia siis =)
että on kamalia jne. Heillä taitaa itsellään olla niin mautonta sisustusta että kateellisina arvostelee muiden
Ok, koita tajuta että muut vaihtelee sisustusta ja tekee remontteje tietyin väliajoin kotiinsa.
kuten viuhkoja. Ja nämä pokat vaatii kunnostamista joko itse tai teettää toisella. Ei nyt ihan sama asia siis =)
mummojen vajoista ja maatalojen aitoista, ihan ilmaiseksi itsekin sain 4 ikkunanpokat jotka sitten välitin kaverille ja itselle kappaleet =) Eikä niitä tarvitse kunnostaa, kaveri jätti paljaaksi harmaan puupinnan, itse maalasin valkoiseksi, ei mennnyt paljon maaliakaan joten kustannus oli pienempi kuin jos olisin ostanut vaikka kirpparilta jättiviuhkan ;)
pokat on hankittu, ilmaiseksi tai pilkkahinnalla, ja sitten hönöt sisustusintoiset mammat niitä sieltä ostelee tai tilailee kalliilla hinnalla, onhan se nyt sentään muotia ja kun nyt lehdessäkin oli...!
ap vaan tuommoinen karanssijuttu jos tykkäät! Ei kaikkien tarvitse asua museossa.