Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä maailma on hullu!

Vierailija
07.09.2010 |

Löytäkää aito usko Jeesukseen, niin huomaatte, mikä tässä maailmassa todella on tärkeää!

Tällä palstalla kun näkyy vain rahalla ja materialla pätemistä ja epätoivoa ongelmia!

Voi kun tietäisitte, mitä minä esim. olen kokenut elämässäni.

Olen ainakin siitä varma, että ne jotka keskittyvät rahaan, omaisuuteen, pinnallisiin asioihin, eivät oikeasti tajua mitään siitä, miksi yleensä elämme täällä.

Rukoilen kohta niidenkin puolesta!

Ei ole oikein, että toiset kärsivät puutetta ja toisten tileillä on ylipaljon rahaa ja niillä rahoilla saastutetaan paitsi ilmakehää lisää, myös paljon muuta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen ristin juurella.

Vierailija
2/6 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan uskontojen vuoksi? Ja suuri osa maailman vainoista tehdään uskontojen ja Jeesuksen nimissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäkää aito usko Jeesukseen, niin huomaatte, mikä tässä maailmassa todella on tärkeää!

Tällä palstalla kun näkyy vain rahalla ja materialla pätemistä ja epätoivoa ongelmia!

Voi kun tietäisitte, mitä minä esim. olen kokenut elämässäni.

Olen ainakin siitä varma, että ne jotka keskittyvät rahaan, omaisuuteen, pinnallisiin asioihin, eivät oikeasti tajua mitään siitä, miksi yleensä elämme täällä.

Rukoilen kohta niidenkin puolesta!

Ei ole oikein, että toiset kärsivät puutetta ja toisten tileillä on ylipaljon rahaa ja niillä rahoilla saastutetaan paitsi ilmakehää lisää, myös paljon muuta.

uskot satuihin ja olet tässä se hullu.

En tiennytkään että tililläni olevat rahat saastuttavat ilmakehää... Kiitti hei tiedosta, hihhuli.

Ja jos joku haluaa rahaa voi opiskella ja hankkia työpaikan josta sitä rahaa sitten saa. Loisimalla ja valittamalla sitä ei saa.

Vierailija
4/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan uskontojen vuoksi? Ja suuri osa maailman vainoista tehdään uskontojen ja Jeesuksen nimissä?

monelle pyhä kirja on License to Kill...

Vierailija
5/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottahan se on että jos kaikki uskoisivat Jeesukseen ja eläisivät moraalisesti oikein toisiaan kunnioittaen, ei olisi sotia.

Ei tietääkseni raamatussa käsketä tappamaan ja kiduttamaan? Ehkä ihmiset eivät sitten noudata näitä neuvoja oikein :)

Vierailija
6/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se iso Jesse mun ole mitään hyvää mun elämääni tuonut. Joten enpäs usko ja mua ärsyttää ja kuvottaa kaltaisesi tyrkyttäjät.