Vaimo nukahtaa muna kädessä
Taas kävi niin et vaimo nukahti käsi housuissani just kun oli alkanu seisomaan. Alkaa jo hiljalleen ärsyttämään tämmöne.. Aamulla sit hirveesti pahoittelee ja selittelee ku nukahti.
Kommentit (14)
Jos vaimo nukahtaa käsi miehen pöksyissä, olisi kaiketi viisaampi harrastaa seksiä päivällä. Kotitöistä kannattaisi keskustella sitten ihan oma keskustelunsa, jossa seksiä sivutaan vain sen verran kuin on ihan välttämätöntä.
Ja mulla ainakin mies tekee sen verran pikkupuuha minulla että pysyn hereillä :)
..koko yön minun mulkusta kiinni....mutta toiveeksi on jäänyt..
Työnnä muna muijan tissien väliin ja läiski naamaa mahtavalla penikselläsi.
sanoo aamulla että illalla ja ylläri ylläri onkin väsynyt tai kipee tai jaksaa ja nukahtaa jopa kesken nainnin mutta lupautu kuitenkin etten suutu. no yleensä lupaa varalta. monesti muuttuu mieliala kuin syksyinen yö.
Toisen paijaaminen ja hyväily on jo ihanaa, eikä sen tarvitse joka kerta johtaa seksiin.
Mieheni tykkää kun melkein joka ilta ainakin hyväilen hänen munaa ja tulee nukahdettua mieheni kainaloon muna kädessä.
..kuin munan käteensalliminen.. =DD
siihen peukalo-etusormi otteeseen. Haluaisi joskus vedellä kaksin käsin. Saattaisi pysyä paremmin hereillä.
kovin korkeella voi olla jos nukahdetaan tuolla tavoin. Oletkos ap ajatellut, että voisit samalla tehdä vaimollesikin jotakin, että hänkin innostuisi vähän enemmän?
ja ei muuta kuin vieraisiin niin alkaa se kiinnostamaan
Elä ainakaan suihin pyydä ottamaan, jottei mulkkuus tukehu
M34
joutuu pahoittelemaan ja pyytämään anteeksi omaa väsymystään. Miksi se on noin väsynyt? Tartupa sinäkin vaiteeksi imuriin, niin ekä asiaan tulee korjausta.
Pistäpä kotityökortti takaisin pakkaan! Ap ei puhunut mitään kotitöistä.
Jos vaimo nukahtaa käsi miehen pöksyissä, olisi kaiketi viisaampi harrastaa seksiä päivällä. Kotitöistä kannattaisi keskustella sitten ihan oma keskustelunsa, jossa seksiä sivutaan vain sen verran kuin on ihan välttämätöntä.
t: ihminen joka tosiaan tykkää vain nukahtaa muna kädessä. Tykkään hipelöidä sitä ihan muuten vaan..
Mutta siis,mieheni saa kyllä seksiäkin. aina hän ei vaan itse halua