Olen hoitovapaalla ja ostin tänään itselleni
sappaat (229 eur). En uskaltanut näyttää miehelle, vaan pistin kaappiin. Perhana varmaan kyllä huomaa sitten kun pistän ne jalkaan. Millaisia taktiikoita teillä on miehen harhauttamiseksi hinnan suhteen? Aion kyllä huijata, että osin nää alesta jo keväällä, etkä muka muista.
Kommentit (12)
tai just toikin on yleensä mun taktiikka "täähän on jo vanha".
kuuluu myös miehelle? Mitäs se hoitoraha oikein olikaan? ja kukas sitten elättää, kun se raha on tuhlattu?
kuuluu myös miehelle? Mitäs se hoitoraha oikein olikaan? ja kukas sitten elättää, kun se raha on tuhlattu?
että suurin osa(about 70%)av-mammoista on miljadöörin vaimoja, mutta kun ap vihjaisi aloituksessaan mulle niin tutusta asiasta, melkein arvasin että hän ei tuohon 80 prossaan kuulu.
Osta osittain niillä, osaksi kortilla. Palauttele, vaihtele tuotteita uusiin... Äijä putoaa tosi nopeasti kärryiltä.
että suurin osa(about 70%)av-mammoista on miljadöörin vaimoja, mutta kun ap vihjaisi aloituksessaan mulle niin tutusta asiasta, melkein arvasin että hän ei tuohon 80 prossaan kuulu.
Se sen sijaan on melko lähellä oikeaa, että aika monella on säästöjä ja jos mies tienaa normit 4000 euroa kk, niin on aivan piece of cake ostaa tuonhintaiset saappaat.
pääset äkkiä maitojunalla poliisilaitoksen kautta kotiin.
Kerro heti millaiset!
Ihan oikein että ostit.
matalapohjaiset "motoristin" saappaat, on ihanat.
uutta mun päällä, joten siinä mielessä ei tarvitse vaateostoksia salailla.
Aika tyyriit saappaat - varmaan ihanat:D