Pelottava lääkäriporukka. Luojan kiitos ei tartte nähdä!
Mieheni vapautti minut ja välttelee itse samoin heitä.Kaikenlaista pakottamista vääriin lausuntoihin on ilmennyt anopin kuoleman jälkeen vaikka hyvin tiedämme kyseessä olleen ihan muuta kuin patologi väittää.Poliisijuttu kyseessä mutta koska en ole lähiomainen en saa juttua avatuksi.Appi avautui ja kertoi kuristaneensa ja ravistaneensa vaimoaan ennen tämän kuolemaa!Myös eräälle toiselle taholle oli soitettu ja vaimo plajasti pelkäävänsä miestään.TTämä vain muutamia päiviä ennen kuolemaa! Ennen kuulumatonta käytöstä tältä' suvulta!!!!!!!!!
Anoppini kummittelee unissani, ei ole kivaa!!
Kommentit (16)
Aika moni tietää avioparin fyysisistä tappeluista.Seinillä on korvat.Ja mustelmia on vaikea peittää!
Hengitä, meditoi ja kadu syömiäsi sieniä kunnes aurinko nousee lännestä.
Pitäiskö näistä saada jotain tolkkua? Ei tää oo mikään Facebook.
Joka yritti juoda itsensä hengiltä tiedostettuaan tappaneensa vaimonsa eteisen lattialle.
Tästä asiasta on turha enää sievistellä kun samanainen mies käynyt myös minuun käsiksi.Kyllä niissä yli 75vuotiaan miehen käsissä oli voimaa vaikka mies räkäkännissä.Omalle pojalleen tunnustanut teon.Että haista sinä iso Paska!
tietyn oven takana?Ja isäänne seurattiin koko ajan?
Hakekaa tuo ihminen hoitoon. Onko muuten eka kerta?
No kantakaa asia kontollanne.Me tiedämme mitä oikeasti tapahtui samoin poliisilla jonka kanssa olen asiasta keskutellut on omat näkökantansa.
Eipä olisi eka kerta Suomen historiassa kun bodom tapahtuu.Jos vanhus olisi ollut nuorempi ja olisin ollut paikalla tapahtuma aikaan,olisin voinut estää ko.kuoleman.Valitettavasti minulla on humalaisen vanhuksen todistus jossa hän myöntää kolme viikkoa kuoleman jälkeen ravistaneensa vaimoaan.Mistä johtuu,joka kiinnostaa poliisia suunnattomasti,ettei mies uskaltanut/halunnut jäädä patologian laitoksella yksin vaimon ruumiin kanssa vaan pyysi lapset mukaan?!
Tuota kutsutaan psykoosiksi. Kaikki alkavat yhtäkkiä kauheasti vainota ja punoa salajuonia.
ruumiin vieressä päiväkausia. Kenenpä mielestä olisi.
Tahdotko verrata vaimon ravistelua vauvan ravisteluun ja uumoilla, että se olisi aiheuttanut kuolemaan johtavan aivovamman? Uskoisin, että tällainen selviää ruumiinavauksessa ja se kiinnostunut poliisikin kertoo tutkimustuloksensa.
Että pää tyynyyn vaan ja katso huomenna mitä kirjoitit. Tai viikon päästä. Millon nyt ikinä selviätkään.
Juuri näin syntyy 7päivää-lehden juttu tappajapatologista ja häiriintyneestä huijarilääkäristä. Lääkärin vaitiolovelvollisuus kieltää ystävällisesti oikaisemasta, että jutun kertoja on rankassa psykoosissa.
hakkaamiskuolemia.Tämä ei ole edes vitsi!
Olen itse todistanut yhtä väkivalllantekoa asunnossa jossa kuollut pyysi häntä jalkaan lyönyttä pyytämään tekoaan anteeksi.Tekijä poistui ovet paukkuen omaan työhuoneeseensa.Koska tekijällä on alkoholi ja pillereiden väärinkäyttötausta,uskon mitä kuulin todistuksena tapahtuneen:kuristin ja ravistin vaimoani.Kukaan ei tuollaista tunnusta päästään vedä,ei edes vanhingossa.Myös se että leski vieraili todella plajon kuolleen vaimonsa haudalle katuen tekoaan on kamalaa.
Hyvä ihminen, hae joku selväpäinen ystävä nyt vierellesi. Olet sairaskohtauksen vallassa.
Miksi hän kertoo ravistaneensa ja kuristaneensa vaimoaan? Onko siellä taas kuuluisa aivopesuringi koossa? Että meidän perheestä ei pahoja puhuta?!
Myös eräs mies suvustanne on hakattu kuoliaaksi.
Ihan miten vaan mutta tuon naisen kuolema ei ole tavallinen tapaturma.
joita Suomen historiassa on,ovat tietenkin poliisin ja uhrien itse keksimiä.
Olet sä varma ettei sulla 41vuotiaana ole kaikki inkkarit kanootissa?EETUUUUUUUUUUUUUU
Ei kyllä mitään tolkkua koko jutussa...