Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä tuntuu kun vauvalla on mahassa hikka?

Vierailija
07.09.2010 |

näkyykö se päällepäin vai?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa nytkähtelee hikan tahtiin. Ei se muuten tunnu miltään, mutta tuppaa kyllä huvittamaan ja naurattamaan:D

Lapsistani vain yhdellä komesta oli tuollainen hikka. Muilla en huomannut, joten en tiedä, että hikottelivatko he.

Vierailija
2/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei välttämättä riipu mutta se voi vaikuttaa. Minulla oli perätilassa ja selvästi maha pomppi ja tuntui kopsahtelua kylkiluihin tasatahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu juuri siltä kuin vauvalla olisi masussa hikka, ei siitä voi erehtyä.

Vierailija
4/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllistä n. 2 sekunnin välein tuntuvaa "tikitystä" vaikea selittää. ei tunnu samalta kun vauvan liikkeet, selvästi heikompaa. Ihan niinkuin joku tökkäisi sormella tietyn väliajoin. ja aina samalla puolella mahaa:O

Vierailija
5/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan olla hikka?

Vierailija
6/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllistä n. 2 sekunnin välein tuntuvaa "tikitystä" vaikea selittää. ei tunnu samalta kun vauvan liikkeet, selvästi heikompaa. Ihan niinkuin joku tökkäisi sormella tietyn väliajoin. ja aina samalla puolella mahaa:O

Mulla on kans tommosta, koska sitä ei mitenkään voi potkimiseksikaan tulkita, niin olen päätellyt kyseessä olevan sikiön hikka.

Vierailija
7/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä hikotelleet että jotenkin tärisseet mahassa. Hikka oli semmoinen tosi selkeä nytkähdys, voi oikein kuvitella miten kuuluu kova HIK aina. Se toinen oli heikompaa rytmistä täristystä, ja johtuu kuulemma hermoston vajaasta kehityksestä.

Ovat olleet kyllä kovaäänisiä hikkaajia synnyttyäänkin - tulleet äitiinsä.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan