Vituttaa!!!! Yksi tuttu mies josta olen kiinnostunut väittää toista gayksi.
Tämän pitäisi olla mahdottomuus koska tämä gayksi väitetty on kyllä suudellut minua pitkään ja julkisesti ja vetänyt syliinsä.En siis voi uskoa miestä gayksi.
Voiko olla vaan kahden miehen välisestä kilpailusta?
Kommentit (7)
että mulla on ollut peliä yhden yhteisen tutun kanssa.Ah,oli muuten hyvä suutelija.Ja vielä oma-aloitteisesti suutelija.Jälkikäteen harmittaa miksi en tajunnut silloin mitään...nyt taitaa olla liian myöhäistä.Kauheinta toki oli että hänkin seurusteli silloin.Olen kyllä alusta asti tiennyt että välillämme on jotain kemiaa,mutta ehkä se on ollut niin voimakasta että olen pelästynyt.Olen ollut on/off suhteessa pian kaksi vuotta,en vain osaa lähteä pois.Tämä suutelija ei tähän kyllä liity vaikka toivoisin joskus tapaavani hänet uudestaan,jotenkin olen jopa mustasukkainen hänestä,ehkä ihastunut salaa?
Etkä siitä, että useimmilla miehillä on ollut gay-kokeiluja?
Se, että joku suutelee sua, ei kerro hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan vielä paljonkaan.
Olen tietoinen,kiitos vaan.Hei,sun kaikki viestit on tulleet perille.
onko mahdollisesta gay jutussa totuuden häivää...mutta kun tämä paljastui niin nää miehet alkoi riidellä keskenään!Siis kun toinen mies sanoo toisesta sellaista niin naisena mahdotonta tietää kuka on tosissaan..moni voi muuten kommentoida tällaista.En nyt viitsi lähteä suoraan kysymään.Kai sen pitää sitten muuten tulla esille.NOLOA!!!
miehestä. Kaikkien kanssa on säpinää.Kahden kanssa myös lapsia.Haluaisin kaikki sänkyyni samaan aikaan mutta tää kenen kanssa asun ei suostu.Sääli!Pelkää varmaan että yritän vielä tän kolmannen kanssa tällä verukkeella saada lapsen.LOL.On siinä vähän perää...
Tämä joka sanoo toista gayksi vai tämä suutelija?