Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko nyrjähtänyt nilkka saa oireilla kivuliaana

Vierailija
07.09.2010 |

ennen kuin on aihetta tehdä sille jotain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoahan se kannattaa heti ja pitää kohollaan + laittaa kylmää. Särkeä voi pitkäänkin, mutta yleensä pari-kolme viikkoa ainakin.

Vierailija
2/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis ihan musta, turposi kaksinkertaiseksi eikä voinut kuvitellakaan kävelevänsä sillä ainakaan 1,5 viikkoon, sen jälkeen pystyi hypähtelemällä varaamaan vähän painoa sen jalan päkiälle.

Lääkärissä kävin ja hän vaan torui mua että olin tullut hänen aikaansa tuhlaamaan, sanoi että kyllä se siitä paranee.

Tukisiteen suostui laittamaan, kun sitä vaadin.

Kuukauden verran nilkka oli häiritsevästi kipeä, ja puoleen vuoteen en pystynyt sillä juoksemaan, mutta kyllä se sitten parani, ihan ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipihalla, teki tosi kipeää. Menin heti sisälle, otin kylmägeelin ja pistin jalan koholle ja olin siinä tunnin pari. Pahin turvotus laskikin heti ja eilen vähän vielä aristi, tänään ei yhtään.

Vierailija
4/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä koholla ja laita kylmää siihen, ota Buranaa.

Jos sinulle on jokin ideaaliside, voit kävelyä tukea sillä, älä kuitenkaan ihan koko aikaa sitä käytä. Ei nilkalle mitään tehdä, ellei se jää jotenkin muljahtavaksi, silloinkin konservatiivinen hoitolinja.

Tietenkin eri juttu, jos nilkka on murtunu, mutta tietäisit varmasti, jos niin olisi käynyt.

Vierailija
5/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla "liian kivuton" tai kipu voi johtua muusta kuin murtumasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme