Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 9 ja housut jo kiristää!=:0 Onko normaalia?

Vierailija
07.09.2010 |

Mä luulin että vatsa pyöristyy vastan paljon, paljon myöhemmin! Ei kai voi olla normaalia, et nyt jo housunnappi kiristää? Vai voiko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis turvotusta vain ei vielä kohtu.

Vierailija
2/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvotusta, joka sitten yleensä lähtee kyllä pois. Tai sitten sulla on siellä kaksoset :) Mulla oli tuplat, kun ihmettelin just tuota että mitenkäs maha kasvaa niin äkkiä ja pahoinvointikin alkoi tosi aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laskeutuu piakkoin. Tai sitten olet jo lihonut, syönyt liikaa, et ole polttanut kaloreita posi.

Vierailija
4/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei menny jostain nuista viikoista lähtien enää farkut kiinni. Mutta ei johdu mahan kasvusta vaan turvotuksesta. Tai sitten kuten joku sanoi, sulla on siellä monta vekaraa tuloillaan ;)

Vierailija
5/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoivat housut kiristää suunnilleen samassa vaiheessa. Eikä johtunut lihomisesta, koska vatsan ohut rasvakerros oli (ja on edelleen) täsmälleen samankokoinen kuin ennenkin.

Nyt rv 14+6 vatsa on edelleen aivan samankokoinen. Jonkinlaista turvotusta sen siis täytyy olla (kuten neuvolassakin sanottiin). Vielä ei ole kohtu pullahtanut esiin, enkä sitä odotakaan vielä vähään aikaan, koska äidillänikin kesti jonnekin rv 20 toiselle puolelle, ennen kuin niin kävi.

Vierailija
6/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut sitten sopivasti siihen menenessä, kun kohtu alkaa oikeasti nousta häpyluun alta esiin (joskus rv 12 aikoihin, jos oikein muistan). Tosi aikaisessa vaiheessa siis minulta ainakin on jäänyt tiettyjen istuvampien housujen ja hameiden käyttö, vaikka varsinaisia äitiysvaatteita en toki alkanut käyttämään ennen kuin joskun rv 15 jälkeen.

Vierailija
7/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on mahdollista! Minäkin kyselin aikanaan samaan, sanottiin että olet vaan lihonut ja syytät raskautta. No, mulle kertyi alussa selvästi enemmän painoa (ja turvotusta) mutta tasaantui loppua kohden niin, että neuvolassa jo huomauteltiin miksei painoa kerry enää, pitäisi tulla enemmän jne. Ei siis todellakaan kannata olla huolissaan. Äitiyshousut taisin laittaa jalkaan rv 10.

Vierailija
8/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että olen lihonut, en ole syönyt enemmän kuin ennenkään. Taitaa sit olla turvotusta. Parempi sekin kuin et ois kaksoset, niitten kanssa en varmaan pärjäis.;) ap

Vierailija
9/9 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntui että aika pian kiristi housut... Eli voi olla ihan mahdollista että kiristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi