Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin saa alkaa suunnittelemaan joulua?

Vierailija
07.09.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyselin mieheltä pitäisikö tehdä laatikot jo valmiiksi pakkaseen vai ostaako kaupasta valmiina.

Vieraita mietin ketä tänä jouluna tulee kylään.

Lahjatoiveita ollaan lasten kanssa mietitty. Ja ekat joulutortut syötiin viikonloppuna!

Vierailija
2/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat joululahjat jo tammikuussa. Joulun jälkeen alesta löytyy usein tosi kivoja juttuja. Tällä hetkellä mulla on yli puolet ostettuna. Lähiaikoina olis tarkoitus mennä ostamaan suurin osa puuttuvista. Mä tykkäään jouluna olla rauhassa enkä kauheella kiireellä ja kauheessa stressissä etsiä niitä lahjoja. Tää sopii mulle hyvin! :) Joululahjoja on osaa jo ruvettu askarteleen, kun niissäkin oma aikansa menee. Jouluaattona meille on aina perinteisesti tullut mun vanhemmat ja sisarukset. Lapsiltakin on kyselty jo, että mitä toiveita heillä on. Yksi lasten joululahja toteutetaan vasta lähellä joulua, kun aina tulee joku uus juttu, mikä on kiva saada. Joulun odotus on kyllä niin ihanaa! Olen jouluihminen ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululehtiä, siis edellisten vuosien joulunumeroita, joissa on ihania ruokaohjeita ;)

Vierailija
4/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, että nyt jo joku miettii JOULUA! Hei haloo! Nyt on syyskuu!!!!

Vierailija
5/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun illat pimenevät.

Vierailija
6/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä ole alkanut suunnittelemaan vaikka jouluhullu olenkin. Tosin pakko on myöntää, että en malta odottaa että vähän pimenee ja voi alkaa kunnolla fiilistelemään joulun lähestymistä. Kyllähän mä tietysti heti ilmojen vähän kylmettyä ajattelin, että jee pian on joulu! Siitä saa voimaa.

Vierailija
7/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa pysytään kotona ja vietetään juuri sellainen joulu kuin halutaan. Ensimmäinen joulu oman perheen kesken. :)

Vierailija
8/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin lapsille oon jo sanonu monta kertaa, ku ovat halunneet millon mitäkin, että ehkäpä joulupukki tuo...

Vierailija
9/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietittiin vanhempien kanssa tulevatko he meille va me heille. Lentolippujenym hankkimista kun ei voi jättää marraskuulle.

Vierailija
10/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt että missä vietetään. Luultavasti mun vanhempien luona niinkuin parina viime joulunakin. Joulupäivänä sitten miehen äidin luokse syömään. Tosin joulu ihan vain kotona houkuttelee myös, saa nähdä kumpaan päädytään..

Vierailija
11/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ihana ja jos olet jouluihminen niin saathan sitä suunnittella vaikka läpi vuoden :) Voi hetkeksi kuvitella elävänsä pilvilinnassa, unohtaa kaikki arjen murheet.

Ja turha kuunnella mielipiteitä niiltä jotka ei ymmärrä.

Vierailija
12/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tietysti lahjoja!

Vierailija
13/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kysellä lahjatoiveita.

Itse ostin ensimmäiset lahjat elokuussa. En etsimällä enkä tarkoituksella, mutta satuin törmäämään sopiviin. Itse tehdyt on pakko aloittaa ajoissa, muuten tulee turha stressi. En mitenkään aktiivisesti ajattele tai suunnittele joulua, mutta kivempi se on stressaamatta ottaa vastaan. :)

Vierailija
14/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieleeni on tullut lahjaideoita ja ajatuksena on ollut hommata lahjoja jo nyt odottamaan.

Vierailija
15/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieleeni on tullut lahjaideoita ja ajatuksena on ollut hommata lahjoja jo nyt odottamaan.

Mä ostelen joululahjoja kanssa pitkin syksyä, ja niitä sitten eri paikkoihin piilottelen. Lähes joka joulu sitten käy niin, että jouluaattona huomaan, että joku lahja puuttuikin joukosta ja se löytyy sitten myöhemmin. Meidän joulupukkimme on siis kovin hajamielinen vanha ukko. :-D

Vierailija
16/16 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee tänä vuonna aattona niin paljon ihmisiä syömään, että ruokien alustava suunnittelu ja hankintasuunnitelma sekä aaton aikataulu ja ohjelma on tehty. Enkä edes kysynyt keneltäkään lupaa moiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme