Korvakorut ei enää synti?
Onko joku kuullut että enää ei korvakorut olis synti rauhanyhdistyksellä.
Kommentit (96)
Nykyään saa harrastaa kuorolaulua. Mutta kuoro oli synti vielä 80-luvulla, josta itsellä on jo seuroista ym. paljon muistikuvia.
Pedofilia on yleistä rauhanyhdistyksellä. Sen kylllä saisi puhujienkokous laittaa syntilistalle.
"Molempien miesten uhri oli tuolloin vasta 7-11-vuotias.
Vanhempi mies syyllistyi tekoihin enintään kuusi kertaa vuosina 2002-2005. Tuomion mukaan mies aiheutti uhrilleen voimakasta kipua ja verenvuotoa. Nuoremmalla tekokertoja oli enintään kymmenen, mutta hän ei mennyt yhtä pitkälle kuin vanhempi mies."
Hiustenvärjäys ei tunnu tuon rinnalla suuren suurelta rikkeeltä.
Nykyään saa harrastaa kuorolaulua. Mutta kuoro oli synti vielä 80-luvulla, josta itsellä on jo seuroista ym. paljon muistikuvia.
Pedofilia on yleistä rauhanyhdistyksellä. Sen kylllä saisi puhujienkokous laittaa syntilistalle.
"Molempien miesten uhri oli tuolloin vasta 7-11-vuotias.
Vanhempi mies syyllistyi tekoihin enintään kuusi kertaa vuosina 2002-2005. Tuomion mukaan mies aiheutti uhrilleen voimakasta kipua ja verenvuotoa. Nuoremmalla tekokertoja oli enintään kymmenen, mutta hän ei mennyt yhtä pitkälle kuin vanhempi mies."
Hiustenvärjäys ei tunnu tuon rinnalla suuren suurelta rikkeeltä.
<a href="http://www.iltalehti.fi/uutiset/201103100154405_uu.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/uutiset/201103100154405_uu.shtml">http://www.iltalehti.fi/uutiset/201103100154405_uu.shtml</a>
Eräs sisar rohkaistui kysymään, että onko hän edelleenkin oikein uskomassa kun on hieman sävyttänyt harmaita hiuksiaan ruskeaksi. .
miten on saatukin terveen ihmisen itsetunto ja järjen käyttö vedettyä noin alas????? Hirveätä! Kyllä te hihhulit olette syvältä, niiin syvältä...
Miten lestadiolais naiset antaa alistaa itseään... Hävetkää että suostutte kynnysmatoksi!
Onko se nyt kovin vakavaa alistamista jos miehet on vaan sen kieltäneet että korvakorujen pidon.
Vähän blondaan hiuksia tänä iltana. Ei sen kummempaa. Huomenna Ry:lle hiukan vaaleampana kuin viime pyhänä. Taitaa ne puhujatkin joskus kravattiensa värejä vaihtaa.
*kuuden lapsen mamma*
Jos se on AInoa OIkea Usko niin sen luulisi löytyvän Raamatusta.
Itse kyllä löydän Raamatusta kohdan, että tekojen kautta ei pelastu kukaan. Ei edes lestadiolainen.
Oletko sinä Ainoassa Oikeassa Uskossa siis vanhoillislestadiolainen?
Vain he pelastuvat, kaikki muut joutuvat helvettiin.
Korvakoruineen kaikkineen. Tai ilman.
ja siksi se sallittiin kaikille.
että viina on kielletty, mutta tupakointi sallittu. Aivan älytöntä.
Markus 7. luku
6. Jeesus vastasi heille: "Jesaja on oikein profetoinut teistä, tekopyhistä, kuten on
kirjoitettu: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta
kaukana.
7. Turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'.
8. Te hylkäätte Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten säädöstä."
Ovatko lestadiolaiset nykyajan fariseuksia?
Raamatussa ihmisen ruumiin sanotaan olevan Pyhän Hengen temppeli, jota ei tule turmella. Mitä muuta tupakka tekee muuta kuin turmelee ruumista? Tämänkin kohdan lestadiolaiset ovat jättäneet huomioimatta.
1 Kor 3:16. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
Kuulin näes kiertoteitse, etten ollut päässyt erääseen porukkaan mukaan, koska minulla oli korvakorut :-). No, olisi se ihan kysymälläkn selvinnyt mihin uskonyhteisöön kuulun.
Kuulin näes kiertoteitse, etten ollut päässyt erääseen porukkaan mukaan, koska minulla oli korvakorut :-). No, olisi se ihan kysymälläkn selvinnyt mihin uskonyhteisöön kuulun.
Onko korvakorut jonkin uskonsuunnan tunnus?
Ikinä en ole niin paljn vl ihmisiä tavannut kun kuoroissa? Mitä ihmettä? Onko tämä jokin uusi sääntö?
Mutta mitä Jeesus teki: Muutti veden hyväksi viiniksi jo valmiiksi humaltunutta hääväkeä varten....
Onko korvakorut jonkin uskonsuunnan tunnus?
Siis selvinnyt se, etten ole vl.
säännöt vielä lieventyneet.
Pienistä lestadiolaislapsista lähtien alkaa aivopesu, jonka mukaan "korvareiät mustuttavat korvat" ja "värjätyt hiukset tippuvat päästä".
Työskentelen lasten parissa ja nämä surkuttelut olen ottanut heiltä vastaan, korvakorut ja värjätyt hiukset kun omistan.
Kaikilla oikeasti uskovaisilla on samanlainen usko. Usko Jeesukseen joka kuoli kaikkien syntisten edestä. Toistan edelleen: ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi.
Näin uskovia on muuallakin kuin vl:ien piirissä, mutta silti vl:ät pitää muita vääräuskoisina esimerkiksi siitä syytä että heillä on telkkari.
Se on Jumalan sanan vastaista. Jumalan sanaan ei saisi lisätä mitään eikä siitä saisi poistaa mitään, mutta kuitenkin vl-puhujat tekevät sitä jatkuvasti. Ja vielä pahempaa, he asettavat pelastumiselle ja syntien anteeksi saamiselle ehtoja.
Vl-uskovaisissa on varmasti paljon sydämestään uskovia, mutta on niitä muuallakin kuin vl:ssä. Jumalan seurakunta ei ole mikään maanpäällinen ryhmittymä, kuten rauhanyhdistys tai vanhoillislestadiolainen liike. Jumalan valtakunnan rajat kulkee sydämestä sydämeen.
ens viikolla korvikset :B Ovat 7 ja 4. Enka todellakaan vaivaudu enaa ry:lle seuroihin; mieluummin vaikka helluntailaisiin missa ei ole naita itse keksittyja elamaa rajoittavia saantoja. Vl:t kovia haukkumaan toisia selan takana, ja kilpailu varusteista, vaatteista jne.kovaa. Jopa ulkonaosta kilpaillaan, kuka saa nopeimmin raskauskilot pois.. hyvin usein vl:lle usko on ulkonaista, ei niinkaan sydamen uskoa