Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnitteleeko kukaan jo joulua?

Vierailija
06.09.2010 |

Tykkään joulusta, MUTTA masentaa kun tiedän että pitäisi kutsua isovanhemmat meille joka tietää sitä että ne yöpyy meillä useamman yön... Suon mielelläni iloisen joulun lapsille ja isovanhemmille, mutta olen aina nääntyä tuon passaamisen kanssa. Valitettavasti edes nyyttäriperiaate ei onnistu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin sopivaa kaukomatkaa.

Vierailija
2/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin joulupukki suunnittelee - sillä on tähän aikaan vuodesta paljon tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilamatkailujoulua.

Siellä saatte olla yhdessä on tunnelmaa ja ohjelmaa, valmiit ruuat ja saunat.

Vierailija
4/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kummeille jo lahjakin... Ja anopin ja apen olen päättänyt jättää tänä vuonna passaamatta, viime jouluna tuli mitta taas hetkeksi täyteen :/

Vierailija
5/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu on parhautta:) muutamia joulujuttuja olen jo ostanut, ja paljon miettinyt, sekä kirjoittanut lahjalistaa.

Vierailija
6/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro selvästi hyvissä ajoin että isovanhemmat ovat tervetulleita viettämään teillä joulunaikaa, kaksi yötä, ei yhtään enempää. Siitä syystä että sinä et voi tehdä itsellesi ja perheellesi sellaista temppua että uuvutat itsesi aivan perusteellisesti täysihoitamalla montaa ihmistä monta päivää putkeen - sillä sinullakin on oikeus nauttia joulun RAUHASTA.

Vierailija
7/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä voi aattoaterian jälkeen ottaa kaikki rennosti ;). Senkus paat maate sohvalle ja luet kirjaa konvehtirasia vieressä. Huutelet isovanhemmille että ottakaa kinkkua kaapista kun tulee nälkä.

Tai yhdessä miehesi kanssa puhutte pelisäännöt ja laitat miehesi sanomaan omille porukoille milloin olisi syytä lähteä, ja sinä omalle porukalle.

Tai et sitten kutsu isovanhempia. Käytte heillä kenties kyläilemässä jossakin välissä?

Sun elämäsi. Valintoja on tehtävä.

Itse olen sen verran suunnitellut joulua että laitan pitkin vuotta kaikki hyvät joululahjavinkit vihkoon ylös. Tänään tyttö kysyi tuleeko mummu meille jouluksi... Anoppi sattuu olemaan hyvinkin tolkun ihminen, hoksaa tulla myöhään ja lähteä jo seuraavana aamuna "pirttiä lämmittämään". Saa siis kutsun myös tänä jouluna, tulee jos tulee. Itse en ole moneen vuoteen suostunut lähtemään anoppilaan joulun viettoon.

Vierailija
8/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi SINUN pitää passata kaikkia? Tekeekö miehesi tarpeeksi? Osallistuvatko vieraat myös hommiin, kuten pitäisi?

Älä ole liian kiltti ja uhrautuva emäntä, siinä ei ole minkäänlaista järkeä. Joulu on myös sinulle, sinun rentoutumistasi varten!

Vierailija
9/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt kurkkimassa ja niissä on jo ensimmäisiä päivityksiä:)

Vierailija
10/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait sitä ny vielä! voi itku! :D

Vierailija
11/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait sitä ny vielä! voi itku! :D

Jos haluaa esim. tehdä paljon kaikkea itse, käsitöitä ym. niin pakko on jo aloitella.

Vierailija
12/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meette itse mukaan koko perhe.