Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pakottaa pojat urheilemaan

Vierailija
06.09.2010 |

nyt alakoululaiset pojat ja mies aivan vauhkona eri lajeja tuputtamassa, itkun kanssa niihin on menty koska miehen mielestä lasten pitää tehdä samoin kun hän aikananaan ja mieluusti paremmin. Miellä tästä jatkuvaa vääntöä, minusta 2xvko ois ihan riittävä, mut ukolle mikään ei riitä. Huutaa, uhkailee ja pakottaa, kiristää myös eli jos ei urheile ei saa jotain tiettyä juttua jne.

MIKÄ avuksi? Puhe ei auta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokenut saman lapsena, se oli aivan kamalaa. En ikinä anna sitä vanhemmilleni anteeksi, enkä todellakaan ole aikuisena enää liikkunut vapaaehtoisesti.

Omia lapsiani en pakota minkäänlaiseen urheiluun, saavat toki, jos haluavat, mutta mitään ei ole pakko tehdä.

Sinä olet lasten äiti, joten puolusta heitä! Se on sinun velvollisuutesi!

Jos itse olisin tuossa tilanteessa, olisi tuo mahdollisesti eron paikka. Oikeasti.

Vierailija
2/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis kirja, joka kertoo isästä tyttären juoksuvalmentajana. Jos menis sitten perille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan loistava kirja urheiluhullulle vanhemmalle.

Vierailija
4/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että on hyvä, että lapset oppivat liikkumaan, mutta kohtuus kaikessa. Ja pakottamalla ja uhkailulla viedään lapsilta liikunnan ilo, kun he saavat aikanaan itse päättää, eivät ehkä liiku enää koskaan.

Omille alakouluikäisille tytöilleni olen sanonut, että yksi liikuntaharrastus täytyy olla molemmilla. Toisen harrastus on tosin nyt jo 3krt/vko, toisen 2krt/vko. Mutta itse ovat saaneet valita lajinsa ja mielellään käyvät harrastuksissaan. Lisäksi fillaroivat/kävelevät kesät talvet kouluun reilun 2km/suunta.

Vierailija
5/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka heitä itseään kiinnostaisi. Salibandyä, itsepuolustuslajeja, tanssia, joukkuelajeja, miekkailua? Iso joukko erilaisia lajeja, varmasti jokin on lapsesta itsestäänkin kiinnostava laji. Miehen olisi ehkä parempi olla liikaa sotkeutumatta lasten harrastuksiin ja antaa lasten harrastaa.

Jokin liikuntalaji on fyysikalle ja terveydelle hyväksi pitkälläkin tähtäimellä, pelkkää tietokonepelien pelaamista välttäisin. Siinä mielessä miehesi on oikeilla jäljillä ja tarkoitusperänsä varmaankin hyvät, mutta keinot ihan väärät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän