Juteltaisko islamista? =)
Uhkaako mielestäsi islam nyt tai tulevaisuudessa kristinuskon asemaa Suomessa? Jos uhkaa, niin mitä siitä ajattelet?
Kommentit (6)
demokratiaa ja vapautta. Uskonnosta en nyt itse niin välitä..
ihan sama mulle kumpaa enemmistö edustaa, Suomessa ollaan kuitenkin niin laimeita ettei elämä miksikään muutu.
ihan sama mulle kumpaa enemmistö edustaa, Suomessa ollaan kuitenkin niin laimeita ettei elämä miksikään muutu.
vaan ihmisoikeuksia. Tietenkin on hienoa suvaita islaminuskoisia, mutta he eivät kuuna kullan valkeana tule suvaitsemaan meitä. Mä olen hyvin vahvasti sitä mieltä, että jokaisella on vapaus uskoa, olla uskomatta ja harjoittaa uskontoaan, mutta ihan oikeasti jos siihen uskoon kuuluu asioita, jotka loukkaavat ihmisoikeuksia tai lietsovat vihaa muita ihmisryhmiä kohtaan, niin sellainen peli ei mielestäni sivistysvaltiossa vetele. Ei kristinuskon eikä islamin kohdalla.
Kristillisen fundamentalismin juuret ovat 1880-luvulla Princetonin teologisessa seminaarissa.
Kommentoi hän kolmen oikein fiksun ja mukavan muslimin vierestä, joiden pomo olen... He ovat miehiä, minä olen nainen ja enemmän mua pännii naapurin suomalaiset jehovat jeesusteluineen.
Yleistäminen on junttia ja rumaa.
ap