Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤HELMISIMPUKAT TORSTAIHIN¤¤¤

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tervetuloa mukaan uudet minunkin puolestani.

Innostuin penkomaan vauvanvaatelaatikkoa ihan vaan mielenkiinnosta, että mitä sieltä löytyy. Ihania pikkuvaatteita, olihan nuita ihan kivasti vaikka suurimman osan olen kerennyt hävittää. Mutta kirppariltakin on kerääntynyt jo ihan mukavasti vaatetta. Aattelin että syyslomalla käyn vielä vähän ostaan tulokkaalle jotain uuttakin kun jokatapauksessa täytyy vatekaupoissa käydä.

Mulla on tänään kutissut ihan hirveästi joka paikasta. Kuulostaa pöljältä ehkä, mutta tuo kutina saa mut aivan hirviän viahiseksi, jotenkin se on niin ärsyttävää. Pieni huolikin tuli kun ei tämmöistä kutinaa ennen oo ollut ja eikö se oo raskausmyrkytyksen oire? Mutta ainakin mun käsittääkseni raskausmyrkytys tulee vasta myöhemmillä viikoilla. Tietääkö joku tarkemmin?

Päätä on kans särkenyt koko viikon niin, että alkaa iltapäivästä aina kahden jälkeen jomottaan. Nukkua vois vaikka kuinka paljon, mutta silti tulee iltaisin valvottua kun haluaa pikkusen omaakin aikaa. Onneksi huomenna on taas perjantai. Viikot on rankkoja, mutta menee onneksi nopeasti =)

matilda & taimi 23+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla