Voi nolous...
Meillä tällä hetkellä remppamies täällä kotona. Itse olen saikulla ja siksi kotona. Äsken kysyi saako käydä vessassa...no miksä siinä...sen kun menee. Samalla kun se sinne vessaan meni niin muistin, että se vessa piti siivota ja pyyhkeet vaihtaa.
Poika oli käynyt kakalla ennen kouluunlähtöä ja siltä jää aina ne vauhtiraidat sinne pönttöön, eikä ikinä muista putsata ne pois. Noloa...
Mitähän se remppamieskin ajattelee kun pöntössä vauhtiraidat, lavuaari likainen ja pyykeet likaiset? Nolous....mua hävettää. Muuten kämppä siivottu mutta vessa jä siivoamatta. Maalais nyt äkkiä niin pääsisin siivoamaan sen vessan. Enhän mä nyt voi siä mennä siivomaan...
Ai että hävettääää
Kommentit (3)
ja halusi katsastaa meijän uuden kodin, ja annoin luvan. Siistiä oli ja ihan edustuskelpoista muuten paitsi jälkeenpäin huomasin että yläkerrassa heti rappujen edessä siis keskellä kulkuväylää oli mun ,topatut versiot, niinkuin aseteltuna kupit ylöspäin...
ja halusi katsastaa meijän uuden kodin, ja annoin luvan. Siistiä oli ja ihan edustuskelpoista muuten paitsi jälkeenpäin huomasin että yläkerrassa heti rappujen edessä siis keskellä kulkuväylää oli mun ,topatut versiot, niinkuin aseteltuna kupit ylöspäin...
ap, luulen että sillä remppamiehellä on kotonaa paljon pahemmat vauhtiraidat, jos siis sinkku? :)
eikä miehet tollasia katsele.