Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautinnot hyvin vähissä, mitäs keksisin?

Vierailija
05.09.2010 |

Elän elämää, johon ei kuulu alkoholi, huumeet, tupakka tai seksi, ja jossa ei ole aikaa esimerkiksi pitkiin vaahtokylpyihin, nautinnolliseen saunomiseen tai kunnollisiin juoksulenkkeihin.

Tuntuu, että elämässä ei ole muuta nautinnon tuojaa kuin ruoka, kaikki muu on jollain tapaa mahdotonta. Ruoka kuitenkin tuppaa kertymään lanteille...

Mitä hemmottelua itselleni keksisin ruuan tilalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2010 klo 23:41"]

Elän elämää, johon ei kuulu alkoholi, huumeet, tupakka tai seksi, ja jossa ei ole aikaa esimerkiksi pitkiin vaahtokylpyihin, nautinnolliseen saunomiseen tai kunnollisiin juoksulenkkeihin.

Tuntuu, että elämässä ei ole muuta nautinnon tuojaa kuin ruoka, kaikki muu on jollain tapaa mahdotonta. Ruoka kuitenkin tuppaa kertymään lanteille...

Mitä hemmottelua itselleni keksisin ruuan tilalle?

[/quote]

Vierailija
2/8 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirja, ehkä pakoa arjesta? Nora Roberts sitten kun lapset on nukkumassa.

Montako lasta sulla on ja oletko niistä ihan yksin vastuussa? Eikö joku voisi kaitsea niitä silläaikaa kun käyt lenkillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne, olen kahden lapsen totaali-yh... Välillä asia ei haittaa, arjen pienet ilot riittää - niitä saan lähinnä ruoasta ja lapsista.Mutta sitten välillä kaipaisi kyllä jotain kohokohtia elämään, jotain vahvempia tunteita kuin sellainen rauhallinen hillitty tyytyväisyys. Seksiä tai känniä tai matkaa tai jotain epätavallista... Mutta eipä taida onnistua vuosikymmeneen ainakaan.

Vierailija
4/8 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi tämä asia kun ikään kuin vahingossa tulin ajatelleeksi mistä olen enimmän nautinut, elämässäni, niin se oli Musiikki, tanssi, ja nuorudessani lukeminen. Ehkä sinullakin on joku elämään liityvä nautinto josta olet pitänyt. Siihen aikaan kun oli vain radio josta musiikkia saattoi kuunella vain silloin tällöin, niin minä ihmettelin, kun muut meidän perheessä saattoivat hyvän musiikillisen ohjelman aikaan puhua pölöttää mitä vain, joka häiritsi minun musiikin kuunteluani. Vasta myöhemmin minulle on selvinnyt, että he eivät nauttineet musiikista siinä määrin kuin minä. Koulussa minulle annettiinkin suurin arvosana minkä laulusta voi antaa. Tanssiminen oli asia jonka yhteydessä koin parhaimmat onnen hetket. nyt en enää pysty tanssimaan vaivojeni tähden. Ei ole pakko ns nauttia siitä mistä joku ystäväsi nauttii vaan nimen omaan mistä sinä nautit. Minulta odotettiin, että olisin nauttinut metsästyksestä, mutta kun en siitä nauttinut, niin en. Rakastuessaan ihminen on onnellinen poikkeuksetta, varsinkin jos hän saa vasta rakkautta.

Vierailija
5/8 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi-/teehetki ystävän kanssa, lasten nukkuessa, käsityöt, valokuvaaminen(arjen tilanteista ne parhaat kuvat syntyy), blogin pitäminen, sisustaminen, retket tai vaikka olkkaripiknikit lasten kanssa(piknikkiherkuksi vaikka hedelmiä tai kasviksia sinulle, jos lihomista pelkäät),

Vierailija
6/8 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat kuin numerolla 8, mutta lisana eneergiashoidot. Suosittelen kaikille muille samaa kuin mita itse teen. On aivan ihanaa! Ja rakastuminen juuri myos tuo sita suurta tunnemyrskya. Minakin olen totaali-yh.

Vierailija
7/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi tehdä mitään? Et kai istu pyörätuolissa?Lähde matkalle! Se virkistää!

Vierailija
8/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin paljoa, kun pitäisi ottaa tuo lapsilauma mukaan. ;) Ja rahat on vähissä myös.

Ei ole syöpää tai reumaa.

ap