Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 38 alkanut ja vatsa mennyt ihan sekaisin, mitä meinaa?

Vierailija
05.09.2010 |

Ei supistuksia, paineen tunnetta ja pientä vihlontaa alapäässä kyllä. Ja nyt maha siis mennyt ihan sekaisin, koko ajan olo että saisi istua pöntöllä. Tätäkö tämä loppuaika, ehkäpä useampia viikkoja, vai enteileekö että synnytys alkaisi ihan piankin? Toisaalta, kun ei ole supistuksiakaan..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt parina päivänä ollut vatsa ihan löysällä, mutta ei siellä vessassa ole tarvinnut ravata, pari kertaa vain. Jännä, koska lisärauta on koko raskauden ajan saanut mahan ennemminkin kovaksi, ei ihan ummetukseksi mutta paljon normaalia kovemmaksi. Ja nyt sitten näinpäin. Malttamaton miettii että alkaisiko pian tapahtua?

Vierailija
2/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi enteillä. Mulla meni maha ihan sekasin kolme viikkoa ennen laskettua aikaa. Noh, tyttö synty 10 päivää yli ajan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla synnytys alkoi noin. Vessassa ravaamisen jälkeen alkoivat supistukset. Hyvä että vatsa tyhjenee luonnollisesti, niin ei tarvi kakkia synnyttäessä.

Voi toki olla mahapöpökin. Sinuna kyllä nyt katsoisin että on tavarat pakattu synnytystä varten.

Vierailija
4/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi kummatkin synnytykset 2 päivän ripulilla. sitä ennen saattoi mennä 5 päivää ettei tarvinnu istunnolla käydä.

eli voipi olla niin että synnytys lähestyy =) onhan laukku pakattu? =)

Vierailija
5/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkua ei ole pakattu..:) Jotenkin sitä uskotellut, että kyllä tämä menee sinne laskettuun aikaan, maha niin pienikin eikä tosiaan ole ollut edes supistuksia! Että olisihan se kovin aikaista jos heti 38 alussa syntyisi, ei kai kovin usein niin käy?

Vierailija
6/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 38+ niin vauva lasketaan ihan täysaikaiseksi. Mulla syntyi vanhempi lapsi 38+3 ja ihan normaalikokoinen oli.

Vierailija
7/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 38 alkanut, eli siis nyt on 37 plus päivän päälle.

Vierailija
8/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni näin

1. ke ja to ripuli to-pe yönä meni vedet ja tunti siitä alko supistukset ja pe aamulla sitten syntyi viikkja oli 38+2

2. ma ja ti oli ripuli ti-ke yöllä meni vedet ja tunti siitä alko supistukset ja ke aamuyöllä syntyi. viikkoja oli 37+6

kummatkin synnytykset oli oli nopeita, eka 6 tuntii ja toka 5.

ja kummastakin pakkaillin yöllä laukkua supistusten kourissa ja mietin että mitä sitä taas pitikään pakata.....supistus....hmmm hammasharja....supitus...hammastahna...supistus...

eli pakkaa vaan se laukku, ainakin varuiks =)

Vierailija
9/9 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee maha raskaana sekaisin harva se kerta. Vlillä on kovalla välillä löysällä eikä mitään selitystä esimerkiksi ruokavaliossa sille. Esikoista odottaessa loppuaikoina kuulostelin alkaako synnytys kun oli pari päivää ihan kuralla, mutta kyllä siitä meni vielä pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän