Huvitti Hanna Partasen pakina Kauneus&Terveys- lehdessä
haukkui ns. superfoodeja sun muita "muotiravinteita" mutta itse mainostaa tv:ssä jotain helvatun actimelia.
Ko litkua ei siis kyseenalaistanut kirjoituksessaan, vaikka monet muut asiat arvosteli huijaukseksi. Hohhoijaa..
Kommentit (18)
pitäs todellaki laittaa vastuuseen teoistaan! En tajuu että tolla alalla olevan moraali antaa periksi mennä tollaseen mainokseen, siis sen jälkeen kun on saavuttanut kansallisen terveysspesialistin maineen! Ihan törkeetä! Rahanahne paska se on!
Miten kukaan enää luotta sen neuvoihin?
Tyrkyttää varmaan asiakkailleen sitä mistä sille maksetaan, eikä sitä mitä asiakas tarvii.
Pastöroitu maito, sokeri, mansikka 2,1 %, dekstroosi, stabilointiaine (muunnettu tapiokatärkkelys), aromi, happamuudensäätöaine (natriumsitraatti), väri (E163) jogurttihapate, L.casei Defensis -hapate.
Pastöroitu maito, sokeri, mansikka 2,1 %, dekstroosi, stabilointiaine (muunnettu tapiokatärkkelys), aromi, happamuudensäätöaine (natriumsitraatti), väri (E163) jogurttihapate, L.casei Defensis -hapate.
kun se tuli julkisuuteen, niin on ihmetyttänyt se, että miten se voi olla _ravintoterapeutti_ noilla läskeillä????Ei voi käsittää,ei.
kun se tuli julkisuuteen, niin on ihmetyttänyt se, että miten se voi olla _ravintoterapeutti_ noilla läskeillä????Ei voi käsittää,ei.
ehkä vähän kärjistin.Normaalipainon ylärajoilla?
Toisaalta jos se hoikistuis 5-10 kg,niin olis lähempänä sen omaa ihannepäinoa.
Hanna ratsasi muiden jääkaappeja ja haukkui nuo actimelit ja heitti pois jääkaapista, ovat kuulemma pelkkää sokeria ;D Ja nyt itse mainostaa niitä oikein telkkarissa. Naurettavaa!
Minä syön aamuisin puoli pakettia kunnon voita ja kermaa lasillisen ja voin niin hyvin.
Vessaan tuollaiset aktimelit.
Karppi.
Hanna ratsasi muiden jääkaappeja ja haukkui nuo actimelit ja heitti pois jääkaapista, ovat kuulemma pelkkää sokeria ;D Ja nyt itse mainostaa niitä oikein telkkarissa. Naurettavaa!
Tosin, samaa "ammattiryhmäähän" he edustavat.
Minä syön aamuisin puoli pakettia kunnon voita ja kermaa lasillisen ja voin niin hyvin.
Karppi.
En minäkään hyväksy näitä huu, haita. Perus ruoka on terveelistä.
Minä olen kyllä ihan keskiverto sekasyöjä, mutta silti en syö actimelin kaltaista moskaa.
t. se joka kommentoi yök
Karppi.
Tosin, samaa "ammattiryhmäähän" he edustavat.
olet mitä syöt ratsari oli just Hanna.
Tiedoksi että Hanna Partanen oli ensimmäinen ratsaaja, Anette Palssa toinen.
Hanna oli ohjelmassa ensin.
Tiedoksi että Hanna Partanen oli ensimmäinen ratsaaja, Anette Palssa toinen.
Hanna oli ohjelmassa ensin.
No olin sitten väärässä. Muistan että olisin katsonut jokaisen jakson ja Palssa olisi vaan niistä määkynyt :)
muistan sen ihan selvästi. Aika tekopyhää touhua..
nro 12
löytäjä saa ihan itse nimetä bakteerin ja vieläpä VAPAASTI, mistä syystä tämä Actimelin pöpökin on Defensis....
Jos siis jokin suomalainen, esim. Valion, tutkimusryhmä tutkisi jonkin "uuden" bakteerin vaikutusta terveyteen, löytäisi viitteitä edullisista terveysvaikutteista ja hankkisi näyttöä asiasta, voisi tämä tutkimusryhmä nimetä bakteerin haluamallaan tavalla. Esimerkiksi "Lactobacillus auttaa-sinua-elämään-terveenä-satakaksikymmentävuotiaaksi"