Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvitti Hanna Partasen pakina Kauneus&Terveys- lehdessä

Vierailija
05.09.2010 |

haukkui ns. superfoodeja sun muita "muotiravinteita" mutta itse mainostaa tv:ssä jotain helvatun actimelia.

Ko litkua ei siis kyseenalaistanut kirjoituksessaan, vaikka monet muut asiat arvosteli huijaukseksi. Hohhoijaa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäjä saa ihan itse nimetä bakteerin ja vieläpä VAPAASTI, mistä syystä tämä Actimelin pöpökin on Defensis....

Jos siis jokin suomalainen, esim. Valion, tutkimusryhmä tutkisi jonkin "uuden" bakteerin vaikutusta terveyteen, löytäisi viitteitä edullisista terveysvaikutteista ja hankkisi näyttöä asiasta, voisi tämä tutkimusryhmä nimetä bakteerin haluamallaan tavalla. Esimerkiksi "Lactobacillus auttaa-sinua-elämään-terveenä-satakaksikymmentävuotiaaksi"

Vierailija
2/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs todellaki laittaa vastuuseen teoistaan! En tajuu että tolla alalla olevan moraali antaa periksi mennä tollaseen mainokseen, siis sen jälkeen kun on saavuttanut kansallisen terveysspesialistin maineen! Ihan törkeetä! Rahanahne paska se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan enää luotta sen neuvoihin?

Tyrkyttää varmaan asiakkailleen sitä mistä sille maksetaan, eikä sitä mitä asiakas tarvii.

Vierailija
4/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastöroitu maito, sokeri, mansikka 2,1 %, dekstroosi, stabilointiaine (muunnettu tapiokatärkkelys), aromi, happamuudensäätöaine (natriumsitraatti), väri (E163) jogurttihapate, L.casei Defensis -hapate.

Vierailija
5/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastöroitu maito, sokeri, mansikka 2,1 %, dekstroosi, stabilointiaine (muunnettu tapiokatärkkelys), aromi, happamuudensäätöaine (natriumsitraatti), väri (E163) jogurttihapate, L.casei Defensis -hapate.

Vierailija
6/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se tuli julkisuuteen, niin on ihmetyttänyt se, että miten se voi olla _ravintoterapeutti_ noilla läskeillä????Ei voi käsittää,ei.

Vierailija
8/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se tuli julkisuuteen, niin on ihmetyttänyt se, että miten se voi olla _ravintoterapeutti_ noilla läskeillä????Ei voi käsittää,ei.

Vierailija
9/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän kärjistin.Normaalipainon ylärajoilla?

Toisaalta jos se hoikistuis 5-10 kg,niin olis lähempänä sen omaa ihannepäinoa.

Vierailija
10/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna ratsasi muiden jääkaappeja ja haukkui nuo actimelit ja heitti pois jääkaapista, ovat kuulemma pelkkää sokeria ;D Ja nyt itse mainostaa niitä oikein telkkarissa. Naurettavaa!

Vierailija
11/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aamuisin puoli pakettia kunnon voita ja kermaa lasillisen ja voin niin hyvin.

Vessaan tuollaiset aktimelit.

Karppi.

Vierailija
12/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna ratsasi muiden jääkaappeja ja haukkui nuo actimelit ja heitti pois jääkaapista, ovat kuulemma pelkkää sokeria ;D Ja nyt itse mainostaa niitä oikein telkkarissa. Naurettavaa!

Tosin, samaa "ammattiryhmäähän" he edustavat.

Vierailija
13/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aamuisin puoli pakettia kunnon voita ja kermaa lasillisen ja voin niin hyvin.

Karppi.

En minäkään hyväksy näitä huu, haita. Perus ruoka on terveelistä.

Vierailija
14/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ihan keskiverto sekasyöjä, mutta silti en syö actimelin kaltaista moskaa.

t. se joka kommentoi yök

Karppi.

Vierailija
15/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, samaa "ammattiryhmäähän" he edustavat.

olet mitä syöt ratsari oli just Hanna.

Vierailija
16/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että Hanna Partanen oli ensimmäinen ratsaaja, Anette Palssa toinen.

Hanna oli ohjelmassa ensin.

Vierailija
17/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että Hanna Partanen oli ensimmäinen ratsaaja, Anette Palssa toinen.

Hanna oli ohjelmassa ensin.

No olin sitten väärässä. Muistan että olisin katsonut jokaisen jakson ja Palssa olisi vaan niistä määkynyt :)

Vierailija
18/18 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sen ihan selvästi. Aika tekopyhää touhua..

nro 12