Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosalille olisi matkaa 3km.

Vierailija
05.09.2010 |

Salikortti on hankittu ja nyt mietin kuinka aloittaa?

Aamulla olisi ihan ok kävellä tuo matka sinne mut mitenkähän jaksaa takaisin? No, eihän siinä sillä hetkellä olisi muuta vaihtoehtoa joten pakkohan se olis.

Onko muuten ideoita kuinka aloittaa. Samassa voi käydä myös uimassa pari kertaa viikossa.

Mikähän olisi realistinen painonpudotustavoite jouluksi? Painoa tällä hetkellä 98kg ja pituutta 164cm.

Toki ruokavalio muutokseen, herkut pois ja salaattia tilalle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle.

Vierailija
2/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee samalla tehtyä alku- ja loppuverryttelyt. Toki kävelykin on ihan hyvä vaihtoehto, mutta voi olla aika rankka edestakaisin ainakin alkuun.

Minusta painonpudotuksessa ei kannata kiirehtiä. Parempi hidas, mutta pysyvä painonpudotus kuin nopea jojoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ymmärrä alkuunkaan että miks edes mietit et jaksatko kävellä kuntosalille. Siinähän sitä liikuntaa ja alkulämmittelyä saat samalla. Ja kyllä nyt kolme kilsaa jaksaa salireissun jälkeenkin kävellä. Mulla kans salille saman verran matkaa ja pyörällä kuljen ja talvet kävellen. Ja kyllä hyvin jaksaa polkee/ kävellä vielä kuntosalin ja jumpan jälkeenkin.

Vierailija
4/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä salaatilla pärjää, jos aiot vielä kävellä mennen tullen.

Vierailija
5/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä salaatilla pärjää, jos aiot vielä kävellä mennen tullen.

Siis se salaatti tulee herkkujen tilalle, ei normaali kotiruuan tilalle.

Oletan kyllä että ensimmäisellä viikolla olen rättipoikki väsynyt mutta siitähän se kunto koko ajan kohenee.

Vierailija
6/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
7/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan 3 km?!

Hukkaan menee sunkin salikortti. Opettelisit ensin kävelemään vaikka sen 6 km päivässä niin voisi painokin pudota samalla.

Vierailija
8/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan luksusta kävellä salille. Mulla ois kanssa kolme kilsaa, mutta lasten kanssa ei noin vain mennäkään.

Vierailija
9/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi mukavampaa ja tulisi lähdettyä salille helpommin.

Vierailija
10/10 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä salilla tykkään käydä mutta kävelyä inhoan. Siksi haluan tavallaan pakoittaa itseni siihen... josko sitä pian oppisi tykkäämään siitäkin.

En ole töissä ja salilla voin viettää sen ajan kun lapset ovat koulussa.

Salille saan kaverin mukaan mutta tuolle kävelylle en sillä hän tulee salille eri suunnasta.