Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Flirttailetteko koskaan naisille? :)

Vierailija
05.09.2010 |

Itse myönnän tekeväni joskus niin. Vaikka en naisista ole kiinostunutkaan. Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa naisille flirttailu. Oletko varma, ettet kuitenkin ole hieman biseksuaali jossakin sisimmässäsi? Suuri osa ihmisistähän on, tai niin ainakin sanotaan.

Vierailija
2/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mutta en kyllä ole kiinnostunut yhtään menemään naisen kanssa sänkyyn tai muutakaan koskettelua. :) Mutta ehkä mulla on sitte jotenki outo huumorintaju. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sortin bi-henkisyyttä on, vaikken suutelua pidemmälle naisen kanssa olisikaan valmis menemään. Mutta onhan naiset ihania katsottavia ja koskettaviakin... Ja kyllä mun sydämen ennemmin sulattaa hymy vieraalta naiselta kuin vieraalta mieheltä. :)

Vierailija
4/5 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ajatus ole koskaan edes tullut mieleenikään.

Vierailija
5/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ihmisille ystävällinen, sekä heterot että homot (miehet ja naiset) kuvittelevat minun flirttaavan. Joskus ei tarvitse kuin silmiin katsoa. Siinä ei tunnu olevan mitään puoliväliä, joko olen tyly enkä katsokaan toiseen päin, tai sitten olen ystävällinen ja kerään kuolaavia koiranpentuja vanaveteen. Ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi