Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko ehdottaa vaimolle ?

Vierailija
05.09.2010 |

Tai miten te arvoisat palstalaiset reagoisitte ?

Olen ajatellut kysyä vaimoltani , jonka kanssa meille on toimiva parisuhde ja ehjä elämä kaikin puolin, lupaa käyttää prostituoidun tai prostituoitujen palveluja. Tämä kaikki on seurausta siitä, että lipidomme ei seksin saralla oikein kohtaa ja jos kohtaa, hyvin harvoin. Vaimoni on jokseenkin a-seksuaali, eikä seksi merkitse hänelle elämässä juurikaan mitään. Rakastan häntä todella ja mieleenikään ei tulisi alkaa rakkaussuhteeseen kenenkään toisen kanssa. Olemme olleet naimisissa 10 vuotta. Haluaisin vain toteuttaa seksiviettiäni loukkaamatta ketään sen enempää. Työni , lapset ja parisuhteen olen aina hoitanut kunnialla ja mielelläni.

Asiallisia mielipiteitä ja neuvoja jos saisi , niin olisi kiva.

M 38

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tekovagina tai puhallettava Barbara. Tai sitten vaan tumputat.

Vierailija
2/6 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyt vaan vieraissa, ei sitä vaimolle tarvi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotin ihan vakavissani tota mun miehelle aika vähän aikaa sitten ja se suuttu mulle ihan silmittömästi.Mä sanoin sille et eikös se voi käyttää ammattilaista sivistyneesti niin että se jää vain meidän kolmen välille aikana kun en vain pysty seksiin.Siitä ei pidä tehdä mitään draamaa eikä rehentely kuviota vaan käynti silloin täällöin kuin vaik parturissa.Kliinistä joka maksaa tietyn verran yms. joten rahaakaan ei kulu kuten normi vieraissakäyntiin jolloin pitää lahjoa ja liehitellä .No,mies suuttu ja huus et erotaan sitten ! ????

Vierailija
4/6 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain suhteissa näitä kolmansia osapuolia tosiaan on, joko maksullisia tai sitten muuten vain tuttuja naisia tai miehiä. Eikä se kuulemma aina aiheuta mustasukkaisuusongelmia.

Tuossa kuitenkin unohtuu se asia, että seksi ei ole vain-seksiä. Jonkinmoisia tunteita se herättää. En väitä sitä yksiselitteiseksi faktaksi, mutta en myöskään luovu näkemyksestäni. Ihmisen tunne-elämä ei ole mikään fyysisestä ympäristöstä irrallinen seikka, jota voisi jonkun ylemmän minänsä voimin tyyten hallita.

Seksin eräs tarkoitus on ylläpitää rakkautta ja yhteenkuuluvuutta. Minun ajatukseni on, että jos puute on suhteessa tilapäinen ilmiö joka johtuu jostakin sairaudesta tai muusta ohimenevästä asiasta, on riskialtista ja väärin lähteä touhuilemaan muualle. Toisaalta, jos jossain suhteessa ei kertakaikkaan seksielämä toimi, eikä esimerkiksi taloudellisista syistä tai sosiaalisten paineiden vuoksi erota, minä olen viimeinen tuomitsemaan syrjähypyt.

Vierailija
5/6 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä aika omituisia muutenkin tuon seksin kanssa. Itse en pysty saamaan nautintoa ilman rakkautta. Oma suhde on sellanen, että seksiä on paljon ja toteutetaan fantasioita yms. ja olen onnellinen että mulla on tollanen mies, jonka kanssa ei tarvi ujostella ja heittäytyy uusiin juttuihin innolla.

Vierailija
6/6 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kylläkin ehdotteli maksullisen sijaan kimppa- ja parinvaihtojuttuja. Muutamiin tapaamisiin mentiinkin mutta kyllästyin hyvin äkkiä kun hän hävisi omille teilleen ja kävi turhan painostavaks ja esiintyi meidän molempien nimissä kaikissa mahdollisissa chateissä ja järjesti tapaamisia huijaamalla...

En todellakaan suosittele ainakaan sitä, mutta ehkä tuo maksullinen ois parempi.

Riippuu minkälainen mies olet, jos tosiaankin kunnollinen ja ihana, niin mikä ettei.

Toisaalta jos muistutat tulevaa ex-miestäni niin hoida mieluummin oma asenteesi kohdalleen. Minäkin olin kuulemma aseksuaalinen vaikka meillä ei koskaan ollut viikkoa pidempää taukoa ja mielikuvitukseni ja tunteeni laukkasit kaikkea muuta kuin aseksuaalisena... ongelma oli meidän avioliitossa eikä minun olemattomassa libidossani. Mies ei sitä ole koskaan suostunut ymmärtämään ja mitta alkaa olla täynnä pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi