Uskomattoman tavaran minkä sait myytyä kirppiksellä?
Toisesta ketjusta bongattu kysymys: Mikä on uskomattomin tavara minkä sait myytyä kirppiksellä?
Kommentit (28)
aikuisten vaatteita on yleensä tosi vaikea saada myydyksi, mutta mikä tahansa loppuunkäytetty kolmessa raskaudessa ollut äitiysvaate on kyllä mennyt kuin kuumille kiville.
Ankka oli sinivalkoinen ja sillä oli kaulassa koristenauha :)
eli kaikenlaiset nyssykät, joissa on mäkkärileluja, pikkuautoja, ihme sälää, mitä tulee lelujen mukana.
posliinilautasia ym. turhakkeita, joissa on ko. matkakohteen kuva ja teksti esim. "Mallorca". Nää meni ekana päivänä.
Teema-muki, joka oli lohjennut. (meinasin heittää roskiin, mutta hyvä näin..)
Postimyyntihuijarifirmalta aikoinaan hölmönä tilattu stepperi, mitä vatkatessa kohosi vain vitutus... se meni kans sukkana. Onnea uudelle omistajalle, ei se sinunkaan kunto SILLÄ kohoa!
Ja oli muuten eka juttu mikä katosi pöydästäni.. yöks.
Hei,
noi posliinit menee kanssa hyvin kaupaksi. Ymmärtääkseni jengi ostaa niitä mosaiikkitöihin (tai johonkin muuhun askasteluun).tms., siksi siis muuten arvotonkin saattaa mennä, jos siinä on hyvä väri.
veivattava raastin. Meni varmaan retroa keräilevälle tms. koska se oli aivan hyödytön vempele, ei raastanut mitään.
Tarkemmin ajateltuna meidän taloudessa ei edes ole mitään niin ihmeellistä sontaa etteikö se olisi ihan käypää tavaraa.
Hyppäs kyllä silmään toi vellitutit??? What, niitä en todellakaan edes kehtaisi myydä!
että joka kirppiksellä on väh. yksi jalkakylpy :D Kuka hemmetti ostaa käytetyn jalkakylvyn?
Olivat toki siistejä ja ehjiä, ja hintaa oli ehkä 20c kolmella tutilla tms, mutta silti ihmettelin että meni.
En oikein ymmärrä tuota 'en kehtaisi myydä' näkökulmaa. Mulla on aina myyty pöytä tyhjäksi, eli mitään roskiskamaa en ole kassitolkulla raahannut myyntiin.
siis kaupasta ostin joskus jouluksi maksapateen ja sen kipon säästin ja myin kirppiksellä =DDD
tallinnasta ostetut nappiverkkarit. Eivät istuneet päällä mitenkään päin, epäilin, että on vahingossa ommeltu kahdesta etukappaleesta ne pöksyt. Olihan ne tietysti vähän käytetyt ja hintakin varmaan kohdallaan...
Ojasta löydetty auton pöykapseli 1 kpl.
vessankyltti - ankka jolla pää heiluu, vatsassa kirjaimet wc. Hinta 10 senttiä
Ankka oli sinivalkoinen ja sillä oli kaulassa koristenauha :)
käyttöohjeessa oli niin hurjia varoituksia, etten koskaan ollut uskaltanut laitetta kokeilla ;)
nuo puoliksi käytetyt kosmetiikat on ehkä uskomattomimpia myyntejä. Itse en koskisi tikullakaan toisten puoliksi käyttämiiin, ties miten vanhoihin meikkeihin... Mutta jostain syystä otin omat aivan tummiksi muuttuneet Burberryn tuoksut (joita en todellakaan enää nykyään käyttäisi). Ja kaikki meni ihan heti. Käsittämätöntä!
Mutta ei se mitään. Itse olen todella tyytyväinen, jos tuollaisesta tuotteesta saan 50 snt, eikä minun tarvitse sitä heittää roskiin, vaan joku ostaa sen ihan oikeaan käyttöön!
ja vielä oli laatikossa jossa muita veitsejä, ottimia, ja pientä sälää..
Laatikko jäi ja riivinrauta poissa. Hinta oli 0,50€.
Sit oli myyjät vielä myynyt sen laatikon ja olivat laittaneet hinnaksi 2€..
rikkinäinen jälkiruokakulho,
kulahtaneet sandaalit