Uskomattoman tavaran minkä sait myytyä kirppiksellä?
Toisesta ketjusta bongattu kysymys: Mikä on uskomattomin tavara minkä sait myytyä kirppiksellä?
Kommentit (28)
Ihan selvästi käytetyt meikit, varmaan 20v vanhat kajaalikynät, kaikki meni!
Shortsit joissa takapuolessa reikä, aika kulahtaneet, meni nekin!
Kuka hemmetti ostaa käytetyn jalkakylvyn?
Ai kuka ostaa? No, esim. mun anoppini. Ja kenelle hän sen käytetyn jalkakylvyn ostaa? Esim. minulle vaikkapa syntymäpäivälahjaksi.
Lahjoista on tullut erittäin paljon sanomista. Se on lähes ainoa asia, joista olen anopille vihainen. Hän on nykyään vihainen minulle, koska en vastaanota häneltä minkäänlaisia lahjoja (en esineitä, en lahjakortteja, en rahaa). En kertakaikkiaan halua ottaa sitä riskiä, että se nainen taas tuo tänne jotain uskomatonta tavaraa.
käytetyn kuukupin!!! YÖÖÖÖKK!!!
ja katseltiin ihmisten ilmeitä kun mooncup oli muovipussissa siinä pöydällä (en ollut siis kuitenkaan itse myyjänä, vaan oli itsepallvelukirppis). Sitten yhellä naisella silmät levis päässä, PUOLEEN HINTAAN!
"SE EI PITÄNYT MENÄ KAUPAKS, MUTTA EI MUA HAITANNUT". lin jo muutenkin ajatellut ostaa uuden :D
Käytetty (2v, luki lapussa) mooncup hinta 15 euroa... :D
...ei pysty ymmärtämään tätä kyllä :D :O :D
ja hintaakin oli pari euroa /kpl, laiton ihan piruuttani ja olin aikeissa heittää ne menemään myöhemmin. Mutta heti menivät kaupaksi! Kuka niitä ostaa, jotkut pervot vai?
ja minä just viime viikolla laiton roskiin 7 kpl imetysliivejä. Voi ei!! Seuraavalla kerralla säästän ne kirppismyyntiin. Ei tullut mieleenkään, että joku voisi ostaa ne.