Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihosyöpäkö? :(

Vierailija
05.09.2010 |

Onko täällä ketään sairastanu ihosyöpää tai ollu epäilys siitä? Mitä oireita oli, mitkä herätti epäilyksen?

Mie huomasin kesällä että nenänpäässä pienellä kohtaa lähti nahka. Aattelin että aurinko varmaan ottanu tai jotain, en osannu huolestua. Eilen sit katoin että sillä samalla kohtaa taas iho pikkasen rikki. Mulla kun on nenässä mustapäitä ja niitä puristin niin tosta kohtaa tuli pikkasen verta. Ei ole kipee (paitsi nyt vähä kirvelee kun tosiaan puristelin äskön), ei ole mitään patteja, värimuutoksia tms. ainoastaan noita mustapäitä nenä täys (ollu aina)

Toi kohta mistä iho rikki, on kooltaan pari milliä kanttiinsa. Nyt rupesin miettimään että onkohan mulla ihosyöpä, ja pelottaa ihan tajuttomasti. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni hoidettu ko tyvi- ja okasolut syövät nyt kolme kertaa ja isoäidillä kahdesti.

Voivat ja elävät hyvin tälläkin hetkellä.

Käy ihotautilääkärillä.

Vierailija
2/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on oikea osoite, jos diagnoosin haluaa. Itselläni on ollut melanooma yli 20 vuotta sitten. Mulla pienen pieni luomi alkoi kutista, mustua ja kasvaa vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samanlainen läikkä nenässä. Läikkä punoitti, iho oli rikki siitä kohdin ja tosiaankin alueelta lähti nahka. Oli tosi pitkään ja sitten yhtäkkiä vaan katosi. En edelleekään tiedä mikä oli, mutta parani n. kuukaudessa. Ja minulla tosi kuiva iho, ei juuri finnejä koskaan. Eli ei ollut mikään finni/näppy.

Vierailija
4/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaakohan tk:n lääkäri tunnistaa mikäli kyseessä tosiaan on ihosyöpä ja tarvittaessa laittaa eteenpäin sairaalaan? Ei ole pariin viikkoon rahaa käydä yksityisellä, ja oman mielenrauhan takia haluaisin varata ajan mahd. pian.

Vierailija
5/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaakohan tk:n lääkäri tunnistaa mikäli kyseessä tosiaan on ihosyöpä ja tarvittaessa laittaa eteenpäin sairaalaan? Ei ole pariin viikkoon rahaa käydä yksityisellä, ja oman mielenrauhan takia haluaisin varata ajan mahd. pian.

tk-lääkärissä viikko sitten. Osasi hän sen verran katsoa, että totesi ettei näytä huolestuttavalle, määräsi lääkesalvaa ja seurannan kuukaudeksi. Jos ei ole parantunut, pitää mennä otattamaan ohutneulanäyte. Minusta oli hyvin ammattimainen vaikkei ollutkaan ihotautilääkäri. Minullaon hilseilevä läiskä yläselässä, alla mustelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän