Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olette saaneet rahaa jos teillä on ollut kirpparilla pöytä KUUKAUDEN?

Vierailija
05.09.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myin vaatteet huuto.netissä ja sain viikossa 102e

Vierailija
2/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikekirpparilla myin. Ihan tavallisia, kahden lapsen hyväkuntoisia lastenvaatteita, ei ihmeellisiä merkkejä eikä montaa kallista ulkoilupukua tms.

Luistimia oli kahdet (6e ja 8e, molemmat menivät), kenkiä myös.

Pöytävuokra oli reilu satanen, joten voittoa tuli yli 150e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki myynti tapahtuu ekalla viikolla, sitten tulee vaan maksuja. No tietty jos sulla on hyvää tavaraa lisättäväksi joka viikolla (ja viet myymätöntä pois ettei tule liian ahtaaksi...)

Vierailija
4/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ja 3 pv oli pöytä ja tuotoksi tuli 1341 euroa.

Olen oikea aktiivikirpparilainen. Pidän useita kertoja vuodessa pöytää. Tämä kerta oli paras mitä ikinä on ollut. Mutta aimmistakin kerroista olen aina saanut väh. 500 e. Ja vuokra-aika on tuolloin ollut lyhyempi.

Pidän huolen pöydästäni. Siivoan joka päivä kaksi kertaa ja vien joka päivä uutta tavaraa ja vien pois niitä, jotka jää sinne roikkumaan.

Myyjätkin totesivat, että sinulla kauppa käy, kun pöytää hoidetaan niin hyvin.

Aika kivalta tuntui saada ylimääräistä rahaa noinkin paljon. Laitoinn säästöön joulua varten :)

Seuraava kirppari lakaa taas lokakuussa :)

Vierailija
5/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran kirppispöytä kuukauden. Ekalta viikolta saatiin rahaa 200, tokalta 150, kolmannelta 50 e ja viimeiseltä viikolta ei enää ollenkaan pöytävuokran jälkeen.

Ei kovin kannattavaa tuo touhu siis. Nyt huutiksessa olen myynyt jo pelkästään syyskuussa 350 euron edestä ja on vasta 5.9.

Vierailija
6/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaviestin poisto. Sivut jumitti ja tuli näköjään monesti.

Vierailija
7/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran kirppispöytä kuukauden. Ekalta viikolta saatiin rahaa 200, tokalta 150, kolmannelta 50 e ja viimeiseltä viikolta ei enää ollenkaan pöytävuokran jälkeen.

Ei kovin kannattavaa tuo touhu siis. Nyt huutiksessa olen myynyt jo pelkästään syyskuussa 350 euron edestä ja on vasta 5.9.

Vierailija
8/8 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ja 3 pv oli pöytä ja tuotoksi tuli 1341 euroa. Olen oikea aktiivikirpparilainen.

Myyt varmaan muutakin, kuin vain esim. lastenvaatteita?

Itse olen mielestäni myös aktiivinen kirpparilla kävijä, mutta ei meillä yksinkertaisesti ole niin paljon tavaraa, että sillä tienaisi tuota vertaa:-)

Lasten vaatteet ovat suureksi osaksi käytettynä ostettuja - ja myyn ne siis vielä eteenpäin.

t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä