Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minulle tapahtui? Kysymys suuresta tunnekuohusta/suuttumisesta.

Vierailija
04.09.2010 |

Eräs ihminen on kohta 20 vuoden ajan loukannut minua säännöllisesti, tahallaan, enkä ole koskaan sanonut hänelle takaisin, vaikka olen sydänjuuriani myöten loukkaantunut monta kertaa. Tällaista tapahtui jälleen hiljattain enkä saanut sanottua taaskaan mitään takaisin. Mutta, loukkaannuin todella syvästi, ja suutuin todella hurjasti, tämän välikätenä oli (ikävä kyllä) mieheni. Kuitenkin, olin todella kiihdyksissäni ja pahalla päällä ja itsekin säikähdin suuttumistani!

Nyt tunne on sellainen, ettei tuo henkilö enää pysty minua loukkaamaan, en vain välitä enää mitään!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä?

Vierailija
2/3 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo välinpitämätön olo kestää vain vähän aikaa, ja kohta ne loukkaukset taas sattuu. Näin mulle on käynyt. Parasta olisi kertoa tälle henkilölle miten paljon hän on sinua loukannut ja sitten pistää välit poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mieheni sukulainen. Välttelen kyllä parhaani mukaan, mutta tekemisissä on pakko välillä olla.

On nyt sellainen tunne, että vaikka hän sanoisi mitä vaan, en enää välitä. Olen ikään kuin nostanut itseni hänen "yläpuolelleen" ja pidän hänen sanojaan hänen omana typeryytenään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi