Taas pikku tyyppien nimistä.. Mitäs mieltä ootte nimistä UNNA KRISTIINA ja NIILA JEREMIA?
Kertokaa rehellisesti mielipiteenne, myös negatiiviset mielipiteet on sallittuja. :)
Kommentit (16)
on tuollaiset saamelaisnimet. Mun mielestä toiset nimetkin pitäis olla sieltäpäin kotoisin. Ei nyt tule yhtään mieleen
Jos lapset puhuvat äidinkielenään saamea, niin sitten ok. Muutoin laittaisin saamenkieliset nimet vaikka toiseksi nimeksi.
suosikkini, aaaaah!
Unna Kristiinasta en pidä.
Unna on liian nunnununnu, ei mitään särmää, ja jotenkin liian muotinimikin. Kristiina on taas Unnan rinnalla ihan eri tyylilajia, en kyllä siitäkään pidä henk koht, mutta sellainen asiallinen, vähän hieno nimi.
Jos päädytte Unnaan, suosittelisin toiseksi nimeksikin jotain pehmoista, ehkä hiukan taianomaista (eikö Unna ole lappilainen nimi?)
Unna Sanelma
Unna Magdaleena
Unna Onerva
Unna Ulpukka
Unna Mimosa
Kivat nimet mielestäni. Löytyy myös tuttavaåiiristä. Aluksi etenkin Unna oli vieraan tuntuinen ja tuli mieleen vain se lapin elokuva...
Nykyisin musta kivat ja selkeet nimet
Niila kuulostaa mielestäni naisen nimeltä (samanlainen kuin miila, seela, siina jne. ) ja vähän aikaa mietinkin että miten tytölle voi laittaa toiseksi nimeksi jeremia... unnastakaan en tykkää. Toiset nimet taas ovat aivan ihanat.
Jos tykkäätte kuitenkin noista nimistä, niin ei kannata miettiä liiaksi muiden mielipiteitä, vaan antakaa ihmeessä.
Unni on minulle tutumpi kuin Unna, jotenkin mieluisampikin.
Ei olla lapista, vaikka joku nimistä niin päätteleeki. Ap
Unnanunnanunnunnuu unnuttaa
Niilastakin tulee vähän sellainen pieni saamelainen nunnukamies mieleen. Tietty jos se on jonkun mielestä positiivinen vaikutelma niin sehän on vaan hyvä.
Millaisia nimiä haet??
Pinja?Pihla?Selma?Elma?
Oula?
Pojasta tulee varmaanki Niila Jeremia, mutta muitaki a-loppuisia toisia nimiä voi ehdottaa. Unnalle enempi kaipailen toisia nimiä.
lappilaiset nimet vaikkette siis ole Lapista ??
en tykkää. No,en tykkää kyllä Niilasta ja Unnastakaan,sorry
Oon tykänny jo vuosia, ja voisin laittaa omallenikin.
Melkein yhtä kamala kuin mihin törmäsin tänään kaupungilla lastenratasrekisterikilvessä: Onna.
Siis jotain särmää, pliis!