Millainen on tuntemasi Pia? ev
Kommentit (18)
Kaikki ovat ylipainoisia ja ronskeja.
Toinen rauhallisempi lastentarhanopettaja.
toinen vahva tahtonainen, rohkea, mutta pitää kulissit kasassa vaikka väkisin. Toinen on liian kiltti ja jotenkin välipitämätön, toisaalta ylikäveltävä, mutta toisaalta osaa kaataa ne turhat kulissit.
Molemmat ovat tyhmiä, kuin saapas. Siis ihan aidosti yksinkertaisia.
ja kaikki ihan erilaisia.
Yksi syvissä vesissä uiva liikaa kaikkea pohtiva, joka itse asiassa lakkasi mulle tuntemattomasta syystä pitämästä yhteyttä. Hyvin hoikka.
Yksi todella tyyni ja rauhallinen, viehättävä kahden lapsen äiti. Hoikka ja kaunis.
Yksi supersosiaalinen maailmankansalainen.
ja kaikki ihan erilaisia.
Yksi syvissä vesissä uiva liikaa kaikkea pohtiva, joka itse asiassa lakkasi mulle tuntemattomasta syystä pitämästä yhteyttä. Hyvin hoikka.
Yksi todella tyyni ja rauhallinen, viehättävä kahden lapsen äiti. Hoikka ja kaunis.
Yksi supersosiaalinen maailmankansalainen.
paskaa puhuvia muka parempia kuin muut.
mielenkiintoinen; mietitkö nimeä vai onko sulla joku muu omituinen motiivi?
Tunnen muutamia, ja vastauksena kysymykseesi ovat ihan samalla tavalla erilaisia kuin vaikkapa kaikki Alisat tai Minnat tai Jaanat.
Voimakastahtoinen, rehellinen, auttavainen, ahkera. Hyvä äiti.
Joskus hermostunut, ailahtelevainen.
Otokseni hyvin suppea, kokemusta vain ystävästäni Piasta:-)
Elämäniloinen, empaattinen, huumorintajuinen, ystävällinen. Hyvä ihminen.
paksu, blondi, hidasälyinen, napakorullinen.
olettehan varmasti kertoneet tuntemastanne Piasta, ettette vaan kerro Piiasta jonka tunnette. Menipä tämäkin kysely nyt pipariksi =/ Kyllä nyt harmittaa vietävästi.
- Pullea ja hmm... nyt täytyy käyttää termiä WT.:)
- Menestyvä, hyvässä ammatissa, huumorintajuinen, itsepäinen, hemmoteltu
olettehan varmasti kertoneet tuntemastanne Piasta, ettette vaan kerro Piiasta jonka tunnette. Menipä tämäkin kysely nyt pipariksi =/ Kyllä nyt harmittaa vietävästi.
Mietin myös onko täällä kuvailtu minua.
Piia
Tuntemani Pia on kaksinaamainen, ylimielinen narttu, joka käyttää toisia siekailematta hyväksi. Esittää NIIN hyvää kaveria sellaisille tyypeille joista kokee hyötyvänsä, mutta muita kohtelee kuin lokaa.
On sosiaalisilta taidoiltaan muutenkin kömpelö, helposti mokaa itsensä humalassa joko nakuilemalla tai puhumalla intiimejä asioitaan kaikille vastaantulijoille.
Jos ei olis niin vittumainen ämmä niin säälisin. Onneksi en ole vuosiin nähnytkään tätä lorttoa.
ovat kaikki aika kovaäänisiä :-)