Paras kirppislöytösi
Itse taidan valita mielettömän kauniin ja pehmoisen pikkutyttöjen farkkumekon, joka maksoi 2 euroa. On ollut jo neljällä käyttäjällä eikä kulu mihinkään :)
Kommentit (34)
sillä niitä on niin paljon.
Suomalaiset nahkasaappaat 3 euroa
Iso pätkä kauniin väristä samettikangasta 2 euroa
Tyylikäs retro herätyskello 3 euroa
Erikoinen rannekello, sopii rannekoruksi eikä toista samanlaista ole tullut vastaan, hintaa en muista
jossa tosi harvoin tulee käytyä. Ostin muovikassillisen todella siistejä vaatteita pojille (116-122cm): Timberland housut ja t-paita, Gap t-paita, Kammakarlo farkut, Benettonin paitoja 4kpl (nämä uudenveroisia), Magyoral farkut, Po.P shortsit, Esprit shortsit, KappAhl farkut. Nämä kaikki hintaan 3e! Tuon kokoisia vaatteita on ylipäätänsä vaikea löytää ja nämä kaikki olivat ihanan siistejä, osa uudenveroisia ja housutkin näytti vähän käytetyiltä (ei kulumia polvissa!!). Eli paras löytö pitkään aikaan.
sitten löysin mummolta perimääni Arabian kahviastiastoon puuttuvan lautasen kahdella eurolla. 12 hengen astiastosta puuttui juuri tuo yksi aluslautanen, eli nyt setti on taas täydellinen.
No todellakin olet saanut edullisesti ja viellä peräkärryn kanssa . Uusi maksaa yli 30 euroo
7 e. Olen aiemminkin löytänyt kivoja tunikoita, molemmille lapsille juhlakengät vitosella.
mutta yhdet käyttämättömät espritin sammarit löysin tyttärelleni 1.50€:lla. Ihan jees löytö, tyttö tykkää =)
-tintti-
veikkaan, että joku oli saanut lahjaksi, eikä tiennyt arvoa...
Pitänyt ehkä rumana kapistuksena. No, mun keittiön kaunistus :)
on niin paljon, vaikea valita parasta. Kolme kertaa olen ostanut tosi siistit kosteussuojatut "merkki"-välikausihaalarit 5€/kpl. Siistit gore-kengät 1€, kuten myös kuin uusi toppatakki 1€. Nuo ainakin ovat olleet parhaimmasta päästä löytöjä.
Iskun lähes uudenveroista sohvaa, toisessa vuodemekanismi. Yhteensä 50E. Ovat olleet kovassa käytössä jo vuosikausia, ja nyt vasta alkaa olla käytön jälkiä.
8e. Tavasin hintaa pitkään mutta kun se oli mitä oli niin ostin pois ja myin huutiksessa hintaan 70e.
erittäin hyväkuntoinen sohva 70E, ja viidettä vuotta käytössä ja vieläkin loistava