Miten teet menkkojen aikana miehelle selväksi ettei kannata seksin takia vaivautua?
Kommentit (17)
Mutta siis mä tykkään seksistä menkkojen aikana, jos se vaan on riittävän rauhallista tai hellää tms.
ja asioista puhutaan vapaasti. Eli mies kyllä tietää koska mulla on menkat. Jos on kivuliasta ja runsas vuoto, niin silloin meillä ei sekstailla. Jos taas ei ole kivuliasta ja vuoto on maltillista, niin voidaanpa vaikka sekstaillakin.
Eli tilanteen mukaan.
osaa ekana vuotopäivänä kertoa, että nyt alkoi menkat? Ei sen kummempaa, sitten tietää ettei viikkoon tarvi mitään seksijuttuja odotella.
Ei tarvitse kortsujen kanssa huseerata, kun ei ole raskaaksitulemisen vaaraa ja liukastusvoiteetkin on omasta takaa ;-)
Suihkussa parasta, mutta jos sängyssä haluaa niin pyyhe alle vaan.
Sanot miehelle että alkoi menkat. Jos silti jotain yrittää niin sanot suoraan ettet menkkojen aikana halua harrastaa sekisä. Ei kai se niin vaikeeta voi olla??
Ei tarvitse kortsujen kanssa huseerata, kun ei ole raskaaksitulemisen vaaraa ja liukastusvoiteetkin on omasta takaa ;-)
"...ei raskaaksi tulemisen vaaraa"-kohdasta tuli mieleeni, että niin minäkin ennen ajattelin, kunnes luin jonkin artikkelin, että vaara kuitenkin on (kun niitä munasoluja saattaa irrota myös "milloin sattuu").
Mun mies vaistoaa kaiken tosin välillä kun on paljon poissa sekoittaa kierron kulun.Mä sitten kerron miten on.Ei meillä ainakaan asioita hävetä,tosin mieheni on mies.Naisten juttuja ne lopuksi on.Miksi vaivata liikaa miestä.
En ole tuota pyyhettä? keksinyt? Kiitti!
Periaatteessa on mahdollista, että munasolu irtoaa menkkojen aikana joskun se on äärimmäisen harvinaista ainakin jos naisella on säännöllinen kierto.
Käytännössä munasolun hedelmöittyminen on epätodennäköistä, kun siittiöt eivät niin herkästi pääse munasolun luo, kun vastaan vuotaa verta. Toisekseen vaikka munasolu hedelmöittyisikin, ei sillä ole paikkaa, mihin kiinnittyä kohdussa eli kohdun limakalvo ei menkkojen aikana ole valmis vastaanottamaan hedelmöittynyttä munasolua, vaan se valuu vuodon mukana pois.
Käytännössä siis menkkojen aikainen seksi on vähintään yhtä varma ehkäisykeino kuin pillerit ja kondomi yhdessä. Voivathan nekin periaatteessa pettää...
Kyllä meillä sekstaillaan menkkojen aikaankin. Joko suihkussa tai sitten otan mieheltä suihin jos siltä tuntuu.. Eli ihan fiiliksen pohjalta mennään miltä milloinkin tuntuu..
ei sekstailla menkkojen aikana, ei edes pienen vuodon aikana. Mulla ällöttää se ajatus että mies uittaa munaansa minun verisessä värkissä. En pysty vaikka kortsuakin käytettäisiin. Sanon miehelle suoraan että mulla alkoi menkat. Mulla on niin epäsäännölliset menkat ettei pysty laskeslemaan milloin ne alkaa.
Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä.
Menkkojen aikaan tykkäisin herkästä, hellästä kosketuksesta ja rakkauden täytteisestä romanttisesta seksistä, mutta mies työstää menemään niin että kohdunkaulaa vasten paukuttaa. Muahan se sattuu ihan hitosti ja ei sit sillon menkkojen aikaan puuhata yhdessä.
Normisti paikat kyllä kestää kovempaakin ryskettä mut menkat saa mut niin kipeäksi siltä vatsan ja lantion seudulta että ei tulis kuuloonkaan koko varren mitalla luukuttaa.
Ilmoitat että on menkat. Jos kuitenkin vielä vonkuaa, niin sanot että nuolee alapään ensin ja sitten voi naida. Yleensä halut loppuvat kummasti tuohon ;)
Minuun tekee vaikutuksen, jos mies on valmis antamaan suuseksiä minulle menkkojen aikana, mutta myös pelkkä käsin tyydyttäminen ja yhdyntä ym leikkiminen käy. Sellaiseen en ryhdy, että menkkojen aikana tyydytetään yksipuolisesti mies.
Mulle nimittäin kelpaa seksi menkkojenkin aikana. Aika usein miehellekin. Kovimman vuodon aikaan kerron tilanteen ja mies voi sitten päättää haluaako vai ei.