Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis on nainen, jolla on

Vierailija
03.09.2010 |

suuret mantelinmuotoiset silmät, korkeat poskipäät, ovaalinmuotoiset kasvot, symmetriset kulmakarvat, kiiltävät hyväkuntoiset hiukset, täyteläinen suu, sopusuhtainen vartalo.

Oletko sinä näillä määreillä kaunis?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kohdasta ;) Muuten täyttyy...

Vierailija
2/12 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmää ja vientiä on kyllä aina riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret mantelinmuotoiset silmät

ovaalinmuotoiset kasvot

symmetriset kulmakarvat

kiiltävät hyväkuntoiset hiukset

sopusuhtainen vartalo

Eli kauneutta piisaa täällä :oD

Vierailija
4/12 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokeroida naisia ulkonäön mukaan, tai asettaa mitään kauneuskriteereitä. Jokainen on kaunis omalla tavallaan.

Vierailija
5/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tärkeä piirre on hentous. Oksettaa sellaiset naiset joiden esim kaula, kädet, jalat ja hartiat ovat kuin miehillä.

Vierailija
6/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tärkeä piirre on hentous. Oksettaa sellaiset naiset joiden esim kaula, kädet, jalat ja hartiat ovat kuin miehillä.

En voi tajuta tätä, että naiset täällä riipivät toistensa ulkonäköä! Menevät siihen halpaan...

Tätä samaa asetta käytetään kuulkaa vielä jonain päivänä teitä itseänne vastaan, uskokaa pois - alkaa tulla kaulahelttaa, roikkuluomia, suonikkat kädet, maksaläiskiä, painovoima saa otteen vartalostasi - ja äkkiä sinunkin "arvosi" alkaa nopeasti huveta tällä asteikolla.

Se voi olla tuskallista, jollet ole sinä vaiheessa jo oppinut viittaamaan kintaalla näille älyttömille, typerille, mielivaltaisille vaatimuksille mitä meidän naisten ulkonäölle asetetaan, ja alkanut ymmärtää kauneuden ihan kokonaan toisella tavalla.

Eipä muuta, jatkakaa toki piikittelyä.

Vierailija
7/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuosta luettelosta 6/7.

Vierailija
8/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeita poskipäitä, ei täyteläistä suuta, eikä hiuksetkaan niin hyväkuntoiset. Leukani vois olla vähän isompi, eli se on suhteessa kasvoihin hieman liian pieni, jos klassissa kauneutta ajatellaan. Mutta tyytyväinen olen silti, näillä mennään!

Minusta kauneuden kriteereihin voisi lisätä hyvän ryhdin ja kauniin hymyn.

Vierailija
9/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on vaan uskottava jo itsekin. Kauniillakin ihmisellä voi olla heikko itsetunto ja vääristynyt kuva ulkonäöstään. Itse olin noin 28-vuotiaaksi epävarma ulkonäköni suhteen, koska minun isäni, veljeni ja muutama ensimmäinen poikaystäväni oli haukkunut (ihan omaa idioottimaisuuttaan) joitain vartaloni ja kasvojeni piirteitä.

Esim. yksi sanoi minua muuten täydelliseksi paketiksi, mutta rintani olivat liian pienet (B-kuppi). Toinen miesystäväni sanoi, että minulla on suhteettoman iso pää. Ja hieman liian leveät kasvot. Ja kiharat hiukseni olisi pitänyt suoristaa. Nainen ei kuulemma voinut olla myöskään liian hoikka. Jostain omasta heikkoudestani ja epävarmuudestani johtuen olin parisuhteessa tälläisten ääliöiden kanssa. Silkkaa alistamista tuollainen piikittely. Käyttäydyin tuolloin syömishäiriöisesti. Jälkikäteen olen huomannut, miten turhaa se oli.

Vasta tutustuttuani uusiin, normaaleihin ja mieleltään tasapainoisiin miehiin ja erityisesti nykyisen avopuolisoni ansiosta olen ymmärtänyt olevani kaunis ja upeavartaloinen nainen, joka todella nauttii naiseudestaan. Tämä on minulle uutta.

Vierailija
10/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esteetikko, ei mahda mitään. Minusta on ihan itsestäänselvä juttu, etten arvota ihmisiä ulkonäön mukaan, enkä kritisoi "rumia" ihmisiä. Ulkonäkö on yksi osa kokonaisuutta, eikä sitä voi ainakaan kauneudentajuinen ihminen olla huomaamatta. Enemmänkin se menee niin, että erityisen kaunista ihmistä on pakko ihastella omassa mielessään, tavallisia tai rumia ei tule niin pitkään katsottua.

Ihan hienoa, jos joku on niin pyhimys, ettei kiinnitä toisten ulkonäköön mitään huomiota, mutta sitä on vaikea uskoa...

Vierailija
11/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minua ei pidetä kovin kauniina. Syy lienee nenäni, joka ei ole ihan tavallisinta suomalaista mallia, vaan kauniisti sanottuna "kreikkalainen", vähemmän kauniisti sanottuna pitkä ja vähän kyömy.

Vierailija
12/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret mantelinmuotoiset silmät - ei, sellaiset riippuluomiset tihrut

korkeat poskipäät - ei, selkoinen pullaposki muutenkin

ovaalinmuotoiset kasvot - on

symmetriset kulmakarvat - jos piirrän sellaiset, luomuna ei näy

kiiltävät hyväkuntoiset hiukset - tukka on ihan jees

täyteläinen suu - viivasuu, amorinkaari ihan ok

sopusuhtainen vartalo - sopivasti lihava

Oletko sinä näillä määreillä kaunis? eli en ole