Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Jos sinulla tulisi tänään ero, millaisen sopimuksen tekisit lasten tapaamisoikeuksista.

Vierailija
03.09.2010 |

Ilmoita sukupuolesi ja se kuinka paljon lapsi viettäisi kummankin vanhemman luona, jos itse saisit täysin tahtosi läpi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kk sitten ja sovittiin että lapset 1 viikon kuukaudesta isällään + esim. ma-ke koska isällä viikonlopputyö, muuten olisi ollut tuon viikon lisäksi viikonloppu. Tai haluaisin sen edelleen, mutta sitten lapset joutuisivat olemaan ties missä sen joka toinen viikonloppu jos isä reissutöissä.

Lisäksi isä kuljettaa puolet päivistä kouluun/päiväkotiin ja minä toisen puolen tai päiväkohtaisesti sovittu kuka kuljettaa mitenkin mutta fifty/fifty menee. Välillä isä saattaa olla muutenkin lasten kanssa ja sovitaan noita menojemme mukaan. Isällä ei vielä asuntoa, mutta pyrkii saamaan sen hyvältä paikalta lasten kuskauksia ym. varten. Isompana lapset osaavat mennä isälle muutenkin käymään itsekseen.

Vierailija
22/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi tavata lapsiaan aina selvinpäin ollessaan. Eipä varmaan näkisi lapsiaan kovinkaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alle 5-vuotiasta. Haluaisin että lapset olisivat joka toinen viikonloppu isällään ja satunnaisia arkitapaamisia. Esim viettäisivät joskus keskiviikon isällä ta isä hoitaisi kun olen lenkillä.

Mieheni haluaisi varmaan viikko-viikko.

Onneksi emme ole koskaan harkinneet eroa. Nääntyisin ikävään jo joka toisesta viikonlopusta.

Vierailija
24/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tapaamisoikeutta kirjattu mihinkään = sitä ei ole. Ex joutuu oikeuden kautta hakemaan, jos sen haluaa, eikä ikinä lähde sille linjalle.

Vierailija
25/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille tulee ero

Vierailija
26/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä jäisin etävanhemmaksi, johtuen työajoista. Pääsen arkisin aina vasta 18:00 töistä.

ELi varmaan niin, että mulle joka toinen viikonloppu, ja joku arki-ilta.

Onneksi ei tarvitse erota.

Vierailija
27/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja verinen taistelu. Kumpikaan ei joustaisi milliäkään.

Vierailija
28/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 3 lasta jäisi automaattisesti minulle.Isällä olisi rajaton tapaamisoikeus lasten kanssa,ja jos arvelisi pärjäävänsä 3v kanssa saisi tietty yöksikin halutessaan,JOS ON SELVINPÄIN!Isommat tyttäret saisivat halutessaan yöpyä isällään jos vain mahdollista.Miehen kanssa sovittu näin.

Vierailija
29/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Mielikuvitussopimus on tehty mielikuvitusmiehen ja mielikuvitusisän kanssa.

Vierailija
30/30 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavaan niin, että molemmat saisivat olla lasten kanssa yhtä paljon.

Miehellä saattaisi kyllä erotilanteessa olla haluja muuttaa kotipaikkakunnalleen, jolloin varmaan minä olisin lähihuoltaja (lasten koulun ja kavereiden pysyvyyden takia) ja lapset olisivat mahdollisimman paljon isällään loma-aikoina.

Onneksi ei ole ero lähelläkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä