Aah ihanaa! Harmittelin kun en päässyt Habitare-messuille tänä vuonna..
Ja tyttöhän oli siellä sitten koulun kanssa käynyt ja oli raahannut kotiin ihan jumalattomasti niitä esitteitä ja sisustuslehtien ilmaiskappaleita joita ne olivat siellä opiskelijoille jakaneet! :)
Ja tietysti hirveästi kuvia! Oi että on niin ihana olo nyt kun otti minutkin huomioon. :)
Kommentit (12)
On sulla ihana elämä ja lapset, mee muualle lesoamaan.
jotkut Habitare messut. Olin kyllä siellä tänä vuonna ja bongasin julkkiksia, mutta noin yleensä joidenkin wnb-sisustajien muka-kultturellit messut.
Saakelin urpoja sellaiset. Noloa kanniskella kymmenen kiloa paperia kotiin tuliaisiksi.
Nusaisitko sillä aikaa naapurin porvarimiestä?
Mikä teitä vaivaa, vai yksi ja samako ahdistunut henkilö siellä avautuu?
Kiva juttuhan toi oli, ajatella äiskää noin. :) Ja otettavaksihan ne esitteet ja lehdet siellä on, varsinkin kun hyvään käyttöön ja ahkeraan selailuun tulee.
Ei tarvi ap:n miettiä viikonlopun lukuvaihtoehtoja, vai? :)
omissa "kauniissa" kodissaan, jotka kuvastavat hengettäriensä sielunmaisemaa.
Ihana tyttö sulla, mäkin olisin ilolla vastaanottanut tuollaisen paperitoimituksen!
Mun pitää lähteä itse paikanpäälle...
Kauanko ne messut vielä on? Voisi itsekin käydä jos vain kerkiäisi.
Torstaina oltais menty, mutta silloin siellä oli juurikin ammattilaisten/opiskelijoiden päivät. :/ Onko tietoa näkeekö niitä julkkiksia siellä ihan "tavistenkin" päivinä?
mitä vastauksia! :D
Haluaisin kyllä nähdä teidän kaikkien happamat rumat naamat siellä ruudun toisella puolella.
Mun mielestä ap:n juttu oli ihana - toivottavasti teidän muidenkin lapset tekevät joskus jotain kivaa teille, niin ei tarvi täällä kateellisena pauhata.
Itsekin olisi kiva päästä joskus Habitare-messuille :)
Kauanko ne messut vielä on? Voisi itsekin käydä jos vain kerkiäisi. Torstaina oltais menty, mutta silloin siellä oli juurikin ammattilaisten/opiskelijoiden päivät. :/ Onko tietoa näkeekö niitä julkkiksia siellä ihan "tavistenkin" päivinä?
Välttyäkseen nimenomaan tuolta ylettömältä bongaukselta.
Mun keskimmäinen oli kans torstaina Habitaressa. Eipä jaksanut kuulemma kanniskella äiteelle lukemista, nimmareista puhumattakaan.
Muutaman kuvan nyt sentään otti.. :DD
Vaikka en kyllä edes halunnut.
-ap