Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa!

Vierailija
03.09.2010 |

Eli ongelma on sellanen, että olen osa-aikaisessa työssä. Oman alan töitä on vaikea löytää ja tämä vähäkin on tietysti hyvä. Ainoa ongelma on ettei tällä palkalla meinaa pärjätä. Muita töitä eli lisätöitä on vaikea saada kun osa-aikatyö vie ajallisesti huomattavan ison osan kuukaudesta (kyseessä ei siis ole mikään sellainen työ, että työ tehtäisiin ainoastaan työpaikalla, vaan vaatii valmisteluja yms.)

Joku muutos tähän on pakko saada, sillä oikeasti tällänen työnteko ei enää kannata taloudellisesti. Vaikka tykkäänki työstäni tosi paljon, niin tää nykyinen tilanne ahdistaa ja vie osittain sitä työniloa.

Onko mun mahdollista saada mitään osittaista työttömyyskorvausta tms. En kuulu mihinkään liittoon, kun sekin maksu veisi aika ison palan muutenkin pienestä palkasta.

(Ja sellaset vastaukset kuten, "mitäs opiskelit ammattiin jolla ei löydy töitä" ovat täysin turhia. Olen itse ihmetellyt samaa, mutta turha juosta kun on ripulit jo pöksyissä, eli mun tapauksessa monta tonnia opintovelkaa)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittaiseen työttömyyspäivärahaan? Soita oman liittosi työttömyyskassaan ja ota selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla