Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa päähän miehen exä tai lähinnä miehen käyttäytyminen

Vierailija
02.09.2010 |

Olivat pitkästä aikaa yhteyksissä ihan työasioiden takia. Mies näytti mulle sähköpostiviestin, missä exä oli kertonut nykyisestä työstään.

Ei viestissä sikäli mitään ihmeellistä ollut.. Lähinnä miehelleni naureskelin viestin sisältöä, että jaaha, eipä paljon juu itseään kehu.. (teki sitä koko viestin). Mies jotenkin loukkaantui kai ja sanoi, että olen ollut vittupää koko päivän. Olenko naureskellut jo tarpeeksi..

Mua taas alkoi ottamaan päähän miehen exän "puolustelu". Ei ole mies pillua hetkeen multa saanu (olen raskaana ja pimppi vaivaa), muuten kyllä säännöllisesti yleensä aina. Se kai sitä hiertää. Kovin tuntui vaan olevan enempi exänsä puolta kuin mun. Mulla nimittäin itselläni on välillä tunne, ettei mies arvosta minun tytötäni ja ammattitaitoani siinä työssä vaikka sitä ei joka ihminen pystymetsästä pysty tekemään. Lisäksi mulla on ollut vakipaikka jo vuosia ja olen vuosia ollut töissä muutenkin heti valmistumisen jälkeen.. Mä tienaan ihan hyvin. Aina on rahaa ollut kaikkeen mihin on tarvittu.

Miehen ex taas oli työttömänä hyvin pitkiä aikoja ja palloili kotona "tekemättä mitään". Joskus miehelle kommentoikin, että jos en ole jaksanut siivota tai laittaa ruokaa, se on eri asia kuin sun exälläs jolla oli työttömänä kaikki päivät aikaa laittaa ruokia ja siivoilla jos vaan viitsi.

ARGH! Parisuhderiita. Vituttaa vaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mustasukkainen eksälle.

Vierailija
2/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain loukkaantunut itse siitä, ettei mies arvosta mun tekemisiäni esim. työmaailmassa. Mielellään ei välttämättä edes kuuntelisi mitään työpaikkajuttuja, joita kerron välillä työpäivän jälkeen. Koskaan ei sano, et olipa hyvä hyvä kun keksit noinkin hyvän tavan hoitaa asia tms..

Myöskään mun ehdotuksia ei juuri muutenkaan kuuntele. Jos siis esitän näkemykseni jostakin muusta asiasta miten jokin asia tulisi mielestäni hoitaa. Jos jälkeenpäin mies huomaa itse mokanneensa ja mä silloin sanon, ettei miksei tehty niin kuin ehdotin.. mies yleensä sanoo, että no olisit sanonut aiemmin tai että, no ei se olis auttanut/ et sä niin ole sanonut. Lyttää siis mun mielipiteitä ja ehdotuksia eikä tunnu arvostavan.

Ja se ottaa päähän! Juuri tänään aiemmin asiasta sanoin, että tuommoinen ärsyttää eikä se juuri asiaa kommentoinut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei taida arvostaa sua paljon. Ehkä eksä ei tehnyt niin paljon töitä, mutta oli ihmisenä miellyttävämpi eikä mikään seläntakana naureskelija ja nalkuttaja.

Vierailija
4/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvostaa sitä, että exällä on nyt töitä ja pitää sitä hienona (arvelen). Onhan se hienoa joo, mutta samalla mua ärsyttää että mäkö en muka ansaitse minkäänlaista "suitsutusta" siitä, että jaksan tehdä työtä koko ajan? En makaa kotona löysänä ja odota miehen maksavan kaiken.

Siitä tässä kai nyt sitten on mun kohdalla kyse. Että koen tarpeen "mollata" exää koska mies ei arvosta mua.

Vierailija
5/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä pilluttomuudessaan haluaa sanoa sulle jotain. Tyhmä mies. Miehet on tyhmiä, ole sinä viisaampi.

Vierailija
6/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksia vajaalla työajalla. Lisäksi suurimman osan ajasta oleili oikeasti kotona. Siis vuosia! Mulla kokopäivätyö, ollut jo vuosia, lomat pidän normaalisti, muuten töissä.

Ps. Ja kyllä mä tiesin että mä ne haukut saan.. Ei eksä.. eikä mies.. eikä täältä ymmärrystäkään saa. Ei tältä palstalta.

ap

Vierailija
7/25 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että jo kommentoi jos miehen exän elämä sinua noin paljon huvittaa ja sinun on pakko naureskella asialle. Itsekin sanoisi vastaavassa tilanteessa vaikka ei tunteita exää kohtaan olisikaan.

Ja tuo huomautuksesi exän työttömyydestä ja kotitöistä - hyvin lapsellinen ja mauton.

Miksi olet noin epävarma? Ja miksi olet noin kateellinen miehesi exälle? Onko hän sinulle edelleen uhka?

Vierailija
8/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miehesi kuulostaa aika paljon mun ex-mieheltä. Hän ei noteerannut mitenkään mun saavutuksia, mun työpäivää, yhtään mitään. Hänen työasiansa olivat maailman tärkeimmät, vaikka mulla oli yhtä hyvä ja vähän parempikin palkka. Tajusin vasta paljon myöhemmin, että mies oli mulle kade. Ei kestänyt, että pärjäsin.

2) Älä vertaile itseäsi ex-vaimoon. Siitä ei ole mitään hyötyä. Mies pitää sua ihan varmasti erinomaisena, hyvänä. Älä sano mitään kurjaa ex-vaimosta, vaikka mieli tekisi. Oli luottamuksen osoitus, että mies näytti sulle sähköpostin. Jos et voi sanoa mitään kivaa, niin ole hiljaa. Tai sitten opettelet sanomaan myönteisiä asioita ex-kumppanista, kuten että onpas tosi hieno juttu, että pääsi töihin ja näyttäisi vielä pärjäävän. Sulla onkin aina ollut hyvä naismaku.

Vierailija
9/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, ettei eksällä ollut vaikka jotain mielenterveysongelmia tai muuta sairautta? Ja mies on siksi iloinen hänen puolestaan? Minäkin ihmettelen, miksi vertaat koko ajan itseäsi ja eksää, ei kai se mieskään siitä koko ajan puhu. Jos sulle on normaalitila olla töissä, niin miksi sua pitäisi siitä kehua? Et varmaan itsekään siitä kehu miestäsi.

Vierailija
10/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja eksänsä eivät varmaan eronneet huonoissa väleissä, tai että eksä olisi kohdellut häntä jotenkin huonosti, joten toki miestä ärsyttää, että haukut hänelle ihmistä, jota hän on joskus pitänyt tärkeänä, vaikkei enää rakastaisikaan. Sama, jos haukkuisit hänen kavereitaan.

Vierailija
11/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää, menestyvät, perustavat perheen, hankkivat, matkustavat. Ei se ole multa pois.

Vierailija
12/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on sillä joku paniikkihäiriö ja kaikki vaan ahdistaa kuulemma. Kuitenkaan ei ole asialle oikeastaan ikinä tehnyt mitään. Koulutus oli yhteen ammattiin, töissä ei voi olla ahdistuksen takia jne.. Joo, eipä ainakaan silloin jos ei hoitoa halua/siihen suostu. Itsepäinen ja omahyväinen sillä saralla.. Vaikkutihan hänen ongelmansa mieheenkin.

En minä koko ajan miehen exää vertaile itseeni. Joskus, jos tulee tämmöisiä tilanteita kun mies ei ymmärrä omaa parastaan. Että voisi vaimoaan joskus kehuakin eikä itse nalkuttaa mulle.

Ja kyllä mä miehen työtä itse arvostan ja kuuntelen hänen selostuksiaan ja kysyn itsekin miten työpäivä mennyt. Ehdotankin välillä jotain uusia juttuja.. mutta kuten sanoin, mun huomioitani ei juuri kuunnella. Kyllä mä olen kiinnostunut miten mun mieheni työpäivä on mennyt, toisinkuin mies mun työpäivistä.

Ja musta on aika tärkeääkin, että asia on näin, sillä vietetäänhän me aika iso osa elämästämme töissä.

ap

Vierailija
13/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata keskittyä eksän vikojen miettimiseen (btw tiedän ihmisiä, jotka ovat pitkiä aikoja sairaslomalla paniikkihäiriön takia, ei se ole mikään mitätön "joku paniikkihäiriö"), ei sillä ole osaa eikä arpaa teidän liiton ongelmiin. Ethän tiedä, mitä kaikkea mies on eksälle puhunut heidän ollessa yhdessä, nyt kun on saanut etäisyyttä niin on helppoa olla iloinen hänen puolestaan. Ongelmasi on se, että mielestäsi mies ei arvosta sua tarpeeksi, ei se, arvostaako hän enemmän jotakuta muuta.

Vierailija
14/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole sanonut exälleen että meille tulee vauva. Raskaus kuitenkin jo yli puolenvälin. Eikä exä esittänyt yhtään kysymystä miehelle, että mitä sille kuuluu. Kertoi vaan omista asioistaan. Loppuun oli laittanut syksyn toivotuksen MIEHELLE. Ei sanakaan musta.. ehkä sekin ärsytti. Kai sitä vois korrektiuttaan edes laittaa monikossa? Tai edes kysyä vastavuorosesti, että mitä sulle/teille kuuluu?

Mutta ei näköjään.

ap

Vierailija
15/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies erosi eksästään ja miten pian menitte sen jälkeen yhteen? Oletteko paljonkin tekemisissä eksän kanssa? Ei kai sen jutuilla oikeasti pitäisi olla mitään väliä, jos se ei esittänyt kysymyksiä, niin sehän meinaa, ettei se halua olla niin paljon yhteydessä enää.

Vierailija
16/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole sanonut exälleen että meille tulee vauva. Raskaus kuitenkin jo yli puolenvälin. Eikä exä esittänyt yhtään kysymystä miehelle, että mitä sille kuuluu. Kertoi vaan omista asioistaan. Loppuun oli laittanut syksyn toivotuksen MIEHELLE. Ei sanakaan musta.. ehkä sekin ärsytti. Kai sitä vois korrektiuttaan edes laittaa monikossa? Tai edes kysyä vastavuorosesti, että mitä sulle/teille kuuluu? Mutta ei näköjään. ap

Sulla on huono itsetunto ja liikaa aikaa, koska jaksat täällä notkua jaarittelemassa.

Vierailija
17/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat miehesi ex:n elämäänne? Haukuit kirjoituksessakin :) oletko epävarma? Tolla tavalla työnnät sitä sinne päin vaikka haluaisi olla sun kaa.

Vierailija
18/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita jos laittaisit arvostelevan suusi suppuun, eihan tuollaista toisen mollaamista jaksa kukaan kuunnella.

Vierailija
19/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella palstaystävyydellä, mutta et vaikuta itsekään mitenkään erityisen empaattiselta kumppanilta. Tässä muutama poiminto kirjoituksestasi:

- - miehelleni naureskelin viestin sisältöä, että jaaha, eipä paljon juu itseään kehu...

- - Ei ole mies pillua hetkeen multa saanu...

- - Joskus miehelle kommentoikin, että jos en ole jaksanut siivota tai laittaa ruokaa, se on eri asia kuin sun exälläs jolla oli työttömänä kaikki päivät aikaa laittaa ruokia ja siivoilla jos vaan viitsi...

- - esitän näkemykseni jostakin muusta asiasta miten jokin asia tulisi mielestäni hoitaa... jälkeenpäin mies huomaa itse mokanneensa ja mä silloin sanon, ettei miksei tehty niin kuin ehdotin...

- - Juuri tänään aiemmin asiasta sanoin, että tuommoinen ärsyttää...

- - koen tarpeen "mollata" exää koska mies ei arvosta mua...

- - mua ärsyttää että mäkö en muka ansaitse minkäänlaista "suitsutusta"...

- - sillä exällä joku paniikkihäiriö ja kaikki vaan ahdistaa kuulemma. Kuitenkaan ei ole asialle oikeastaan ikinä tehnyt mitään. Töissä ei voi olla ahdistuksen takia jne... Joo, eipä ainakaan silloin jos ei hoitoa halua/siihen suostu. Itsepäinen ja omahyväinen...

- - tulee tämmöisiä tilanteita kun mies ei ymmärrä omaa parastaan...

- - mua otti päähän se, että

mies ei ole sanonut exälleen että meille tulee vauva. Eikä exä esittänyt yhtään kysymystä miehelle, että mitä sille kuuluu. Loppuun oli laittanut syksyn toivotuksen MIEHELLE. Ei sanakaan musta... ehkä sekin ärsytti.

Sua ärsyttää, sä haluat suitsutusta, sä mollaat miehen exää (joka tosiaan saattaa miehelle jollain tasolla olla edelleen tärkeä, vrt. kaverit), sä nalkutat, sä tiedät mikä on miehellesi parasta... Mikään ei ole hyvin.

Hyvänen aika, mikä suurenmoinen luottamuksen osoitus tuo on mieheltäsi, että näyttää exänsä postin sulle! Siitä huolimatta sekään ei ole hyvä, sä naureskelet ja arvostelet. Kun ei hän toivottanut sinulle hyvää syksyä, voi nääs. Mitenköhän se on miehesi syy? Ja miksi miehesi exän pitäisi sinulle toivotella syksyn jatkoja tai kysyä kuulumisiasi, jos ette ole koskaan edes tavanneet?

Okei, menköön raskauden piikkiin, mutta voisit ehkä hieman kiinnittää huomiotasi omaan käytökseesi miehen mollaamisen sijaan.

Vierailija
20/25 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tavanneet muutamia kertoja ja keskustelleet asialliseen sävyyn.

Joo, on lapsellista ja ylireagoin. Mutta ei mieskään maailman helpoin ihminen ole aina. Voi sitä mieskin miettiä miten asiat ilmaisee (vittupää jne.). Ex ei ole yhteydessä mieheen ollut ollenkaan omasta aloitteestaan. Mies kysyi häneltä työasioiden lomassa, että mitä sille kuuluu, johon ex sitten vastasi. Ja tosiaan puhui vain itsestään. Ei kysynyt miehen kuulumisia eikä yhteisiä.

No. Olkoon tää asia nyt tässä. En mä tähän kuole mitenkään :D Mua vaan otti päähän. Sekö on kiellettyä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi