Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa päähän miehen exä tai lähinnä miehen käyttäytyminen

Vierailija
02.09.2010 |

Olivat pitkästä aikaa yhteyksissä ihan työasioiden takia. Mies näytti mulle sähköpostiviestin, missä exä oli kertonut nykyisestä työstään.

Ei viestissä sikäli mitään ihmeellistä ollut.. Lähinnä miehelleni naureskelin viestin sisältöä, että jaaha, eipä paljon juu itseään kehu.. (teki sitä koko viestin). Mies jotenkin loukkaantui kai ja sanoi, että olen ollut vittupää koko päivän. Olenko naureskellut jo tarpeeksi..

Mua taas alkoi ottamaan päähän miehen exän "puolustelu". Ei ole mies pillua hetkeen multa saanu (olen raskaana ja pimppi vaivaa), muuten kyllä säännöllisesti yleensä aina. Se kai sitä hiertää. Kovin tuntui vaan olevan enempi exänsä puolta kuin mun. Mulla nimittäin itselläni on välillä tunne, ettei mies arvosta minun tytötäni ja ammattitaitoani siinä työssä vaikka sitä ei joka ihminen pystymetsästä pysty tekemään. Lisäksi mulla on ollut vakipaikka jo vuosia ja olen vuosia ollut töissä muutenkin heti valmistumisen jälkeen.. Mä tienaan ihan hyvin. Aina on rahaa ollut kaikkeen mihin on tarvittu.

Miehen ex taas oli työttömänä hyvin pitkiä aikoja ja palloili kotona "tekemättä mitään". Joskus miehelle kommentoikin, että jos en ole jaksanut siivota tai laittaa ruokaa, se on eri asia kuin sun exälläs jolla oli työttömänä kaikki päivät aikaa laittaa ruokia ja siivoilla jos vaan viitsi.

ARGH! Parisuhderiita. Vituttaa vaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhah, ap on aivan loistava esimekrkki siitä, miten järkyttäviä ämmiä joillakin miehillä on taakkanaan!! Jatka toki samaan malliin, niin miehelle tulee täysin selväksi, millaisen olemattomalla itseluottamuksella varustetun sisäisesti ruman ja kateellisen "naisen" onkaan saattanut paksuksi. Huhhhuh.

Vierailija
22/25 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan nostaa tän aloituksen sanoakseni, että voi nyt jeesus sentään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa vetäytyä "ilkeiden, ymmärtämättömien palstalaisten" takia kuin lukea ajatuksella kirjoituksiaan tai vaikka katsoa peiliin... :-) 
En muutenkaan ymmärrä asennetta, että saa itse kiukutella ja olla vaikea ja ylireagoida ja muuta vastaavaa, "kun ne muutkin". Puhe sentäs aikuisista ihmisistä. 

Vierailija
24/25 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2010 klo 23:47"]

Olen vain loukkaantunut itse siitä, ettei mies arvosta mun tekemisiäni esim. työmaailmassa. Mielellään ei välttämättä edes kuuntelisi mitään työpaikkajuttuja, joita kerron välillä työpäivän jälkeen. Koskaan ei sano, et olipa hyvä hyvä kun keksit noinkin hyvän tavan hoitaa asia tms..

Myöskään mun ehdotuksia ei juuri muutenkaan kuuntele. Jos siis esitän näkemykseni jostakin muusta asiasta miten jokin asia tulisi mielestäni hoitaa. Jos jälkeenpäin mies huomaa itse mokanneensa ja mä silloin sanon, ettei miksei tehty niin kuin ehdotin.. mies yleensä sanoo, että no olisit sanonut aiemmin tai että, no ei se olis auttanut/ et sä niin ole sanonut. Lyttää siis mun mielipiteitä ja ehdotuksia eikä tunnu arvostavan.

Ja se ottaa päähän! Juuri tänään aiemmin asiasta sanoin, että tuommoinen ärsyttää eikä se juuri asiaa kommentoinut.

ap

[/quote]

No mut hyvä, että päätit sitten lisääntyä ko äijän kanssa... tehkää nyt pari kolme ihan perä perää niin sit voit itkeä täällä että mikä on kun mies pettää ja sitä ei kiinnosta.

Vierailija
25/25 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2010 klo 23:27"]

Olivat pitkästä aikaa yhteyksissä ihan työasioiden takia. Mies näytti mulle sähköpostiviestin, missä exä oli kertonut nykyisestä työstään.

Ei viestissä sikäli mitään ihmeellistä ollut.. Lähinnä miehelleni naureskelin viestin sisältöä, että jaaha, eipä paljon juu itseään kehu.. (teki sitä koko viestin). Mies jotenkin loukkaantui kai ja sanoi, että olen ollut vittupää koko päivän. Olenko naureskellut jo tarpeeksi..

Mua taas alkoi ottamaan päähän miehen exän "puolustelu". Ei ole mies pillua hetkeen multa saanu (olen raskaana ja pimppi vaivaa), muuten kyllä säännöllisesti yleensä aina. Se kai sitä hiertää. Kovin tuntui vaan olevan enempi exänsä puolta kuin mun. Mulla nimittäin itselläni on välillä tunne, ettei mies arvosta minun tytötäni ja ammattitaitoani siinä työssä vaikka sitä ei joka ihminen pystymetsästä pysty tekemään. Lisäksi mulla on ollut vakipaikka jo vuosia ja olen vuosia ollut töissä muutenkin heti valmistumisen jälkeen.. Mä tienaan ihan hyvin. Aina on rahaa ollut kaikkeen mihin on tarvittu.

Miehen ex taas oli työttömänä hyvin pitkiä aikoja ja palloili kotona "tekemättä mitään". Joskus miehelle kommentoikin, että jos en ole jaksanut siivota tai laittaa ruokaa, se on eri asia kuin sun exälläs jolla oli työttömänä kaikki päivät aikaa laittaa ruokia ja siivoilla jos vaan viitsi.

ARGH! Parisuhderiita. Vituttaa vaan.

[/quote]

Hyi yäk kuinka äijämäistä tekstiä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän