Miten jpku voi olla varma ettei miehensä petä??
paitsi joku halvaantunut tms. silloin voi olla varma..
Kommentit (57)
mieheni on kotona töissä (maatila) ja alusta alkaen hänen paras ominaisuutensa on ollut rehellisyys ja uskollisuus. En voi kuvitellakaan, että hän haluaisi pettää minua. Ja vaikka haluaisikin, ei hänellä ole siihen aikaa eikä mahdollisuuksia, sillä hän ei käy poissa tilalta kuin joskus rautakaupassa.
Näin olisin kirjoittanut muutama vuosi sitten vastauksen tähän ketjuun. Vaan toisin vastaan nyt... Mies löysi toisen naisen, otti jostain aikaa pettämiseen ja muuttui kertakaikkiaan vieraaksi ihmiseksi. Koko luonteensa muuttui toiseksi kuin se, jonka olin jo toista kymmentä vuotta tuntenut.
Kukaan ei voi olla varma miehestään.
tilaisuuksia siltä ei puutu, mutta TIEDÄN ettei se niihin sorru. On jo niin vanha, ettei jaksa kotkotuksia. Arvostaa nykyistä olotilaansa liikaa: kotona saa hyvää seksiä, hyvän parisuhteen, ihanat lapset ja hyvän kokonaisuuden. Miksi siis pettäisi?
Ensinnäkin tiedän mieheni rakastavan minua valtavasti ja tunnen hänet läpikotaisin. Toisekseen hän lähtee aamulla töihin tehtaaseen jossa on vain miehiä, tulee töiden loputtua suoraan kotiin ja häärii loppupäivän pihapiirissä yksin tai ystäviensä kanssa, kuntosalilla käymme yhdessä ja kaupassa joten aika sukkela olisi jos pettäisi jossain välissä..voihan se toki pettää miehen kanssa:D
Mies jolla on heikko libido, ei petä.
Kun ei tahdo jaksaa innokkaan vaimon kanssa edes 2 kertaa viikossa. Heikkolibidoinen mies EI ajattele seksiä koko ajan.
Sen sijaan nämä miehet, jotka haluavat jatkuvasti ja koko ajan ovat pettäjäainesta.
Olin sinkku koko melkein koko 2000-luvun ja aina, korostan AINA olisi löytynyt sänkyyn varattu mies - joka rakastaa vaimoaan jnejnejne.
Mutta minä tiedän tässä suhteessa, että mieheni ei varmasti petä. Se on hänestä alhaisinta maailmassa.
Mies jolla on heikko libido, ei petä. Kun ei tahdo jaksaa innokkaan vaimon kanssa edes 2 kertaa viikossa. Heikkolibidoinen mies EI ajattele seksiä koko ajan. Sen sijaan nämä miehet, jotka haluavat jatkuvasti ja koko ajan ovat pettäjäainesta. Olin sinkku koko melkein koko 2000-luvun ja aina, korostan AINA olisi löytynyt sänkyyn varattu mies - joka rakastaa vaimoaan jnejnejne. Mutta minä tiedän tässä suhteessa, että mieheni ei varmasti petä. Se on hänestä alhaisinta maailmassa.
Vaikka rakastua sielunkumppaniinsa, johon henkinen yhteys. Onhan se pettämistä sekin.
Mun mieheni ei kovinkaan usein käy ulkona ja silloinkin kun käy, viettää iltaa yhteisen kaverimme kanssa. Suoraan sanottuna tuo kaverimme on nössö ja hänen seurassaan mieheni mahkut edes päästä pettämään ovat luokkaa 1%.
Mieheni on luotettavimmasta päästä miehiä, sellainen peruslojaali. Suhteemme voi hyvin ja miehelläni ei ole mitään erityistä syytä hakea seksiä muualta.
Luen häntä kuin avointa kirjaa ja näen aina heti jos hänellä on joku salaisuus (ei pysyneet polttaritkaan salassa, vaikka kovasti yritti).
Siinäpä niitä syitä muutama. Voisin lisätä vielä pari, mutta jätetäänpä ne salaisuudeksi.
Itse olen valitettavasti miestäni heikompi ja sortunut joskus pettämään häntä. En ole siitä ylpeä, mutta niin on käynyt. Jos mieheni joskus pettäisikin, antaisin hänelle anteeksi. Onhan hänkin antanut minun toilailuilleni anteeksi.
Voiko sinuun luottaa?
Kai se on sama asia miehen kanssa!
Onko naiset niin epäseksikkäitä todella ja miehet panee kaikkea mikä liikkuu heti kun tilaisuus tarjoutuu?
Missä maailmassa leijuu ihminen joka näkee arjessa "varoja" että ukko menee kuksauttaan jotain?
Parisuhde on nimenomaan luottamista.
Se ei ole sanoja, vaan tekoja.
Voihan sitä kumppaniaan pettää mutta luottamus nyt on se asia miksi ollaan yhdessä.
mutta luotan kyllä 100 % :) En oleta että kaiki automaattisesti pettävät, eikä mies ole antanut mitään aihetta epäillä vilunkipeliä.
Ihan turha tuhlata asiaa tuollaisen "ehkäapuamitäjoshuiapua" -skenaarion miettimiseen. Turhaa ja typerää. Eläkää mielummin sitä parisuhdettanne, tapahtui mitä tapahtui. Vain omaa käytöstään voi kontrolloida. Miehen petturuus on ihan vaan siitä miehestä itsestään kiinni ja siihen miehen päänsisältöön ei voi kukaan ulkopuolinen vaikuttaa.
Tiedän 100 prosenttisella varmuudella ettei mieheni ole ikinä pettänyt minua eikä petä nytkään. Sitä pettääkö hän minua ikinä seuraavan 50 vuoden aikana en tiedä, mutta tällä hetkellä tiedän sen täysin varmasti. ehkä suhteemme joskus muuttuu tai itse muutumme ja tilanne on eri, en tiedä. Mutta sen tiedän että olemme molemmat täysillä tässä mukana ja miehelläni on sellainen luonne ja sitoutuminen tähän, että täytyy tapahtua suuria ja pitkään, että uskollisuus ikinä horjuisi. Sama pätee minuun.
Mitään syytä epäillä ei ole, mutta jos pettäisi, niin se olisi anteeksi annettavissa, joten siksikin asiaa on turha vatvoa etukäteen.
silloin kumpikaan ei taatusti petä!
KAIKKI ei vain ole sellaisia. Ihan niinkuin KAIKKI ei tykkää jostain tietystä asiasta (esim. usko jumalaan, etc). sehän on toki asia erikseen mitä pitää pettämisenä.. Olen saanut kuulla hyvin useasti ihmettelyjä miksi en usko, että mieheni pettäisi koska hän on hyvännäköinen dj ja todella sosiaalinen. Häntä on petetty aiemmin ja masentui sen johdosta. Hänen äitiään on lyöty, petetty ja vaikka mitä ja hän sanoikin, että oppi jo pienenä millainen mies ei halua olla.
Haluan uskoa tähän. Se on meidän välinen asia eikä yksinkertaisesti kuulu muille. Minua ei KIINNOSTA muiden mielipiteet koska he eivät tiedä meistä mitään. Aion pitää itsestäni huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin ja pidämme molemmat huolta suhteestamme ja muistamme sopia riidat ennen nukkumaanmenoa. Puhumme jos meillä on joku suuri vitutus päällä ja annamme jokapäivä edes kiireisen suukon/halin toiselle. Panostan tähän suhteeseen ja jos todella kävisi niin, että pettäisi, tietäisinpähän ettei vika ole minussa eikä suhteessamme vaan miehessä joka koittaa rikkoa rajoja.
Jos putoan niin putoan ainakin korkealta, sitä ennen rakastan täysillä.
Sinkkuna tuli häslättyä monenkin miehen kanssa, jotka oli naimisissa ja vaimo ei todellakaan voi kuvitella, että miehensä on pettänyt.
Ja niille, jotka luulee, ettei mies petä kun tulee töistä aina kotiin. Mää on hässinyt parin miehen kanssa työpaikalla työaikana ja vaimo ei todellakaan tiedä.
Voin olla 100%:sen varma, koska ei ole mitään syytä uskoa toisin. Totuus voi tietysti olla ihan muuta.
sitä voi tuntea varmaksi kaikenlaista, jotkut ovat ihan varmoja siitä, että Jumala tai Allah on olemassa, tai että vieraat vallat vakoilevat häntä television kautta jne. Kyllä varmasti jotkut niistä pettävät, jotka eivät ihan varmasti petä, koska se ihan varma on sen toisen osapuolen mielipide.
Sinkkuna tuli häslättyä monenkin miehen kanssa, jotka oli naimisissa ja vaimo ei todellakaan voi kuvitella, että miehensä on pettänyt.
Ja niille, jotka luulee, ettei mies petä kun tulee töistä aina kotiin. Mää on hässinyt parin miehen kanssa työpaikalla työaikana ja vaimo ei todellakaan tiedä.
t. 25
Minulla suhde varattuun työkaveriin ollut jo 7kk..ja niin luulee hänenkin vaimonsa, ettei mies petä, kun ei koskaan missään käy..mut arvais vaan, et pettääkin töissä.. Miehellä ei kuulemma minkäänlaisia omantunnontuskia, pystyy kotona elämään ihan normaalia elämää..
no tietty voi olla varma, jos on joka minuutti metrin päässä puolisostaan, eri asia miten kauan semmoinen liitto kestää. Ja jos mies saa käydä netissä, niin voi harrastaa netti- tai puhelinseksiä ja tavata jonkun jostain deittipalstalta. En mäkään sano, että kaikki pettäisi, koska näin ei ole, mutta uskon, että monet niistä pettävistä ovat sellaisia, joista puoliso ei sitä ikinä uskoisi. On niin monta kertomusta siitä, kuinka jotain on petetty, ja se ei ikinä olisi sitä osannut odottaa, ja se on tullut pettäjälle itselleenkin ylläyksenä, jota kovasti kadutaan, koska ei ole ikinä semmoista tehnyt.
ei ole tietääkseni petetty, mutta vaikka joku olisi satavarma, ettei hänen miehensä petä, niin ei se estä miestä pettämästä. Olen siis varma, että monet niiden miehistä, jotka eivät "varmasti" petä, kyllä pettävät jossain vaiheessa. Ei se oma varmuus tee sitä mahdottomaksi.