Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jpku voi olla varma ettei miehensä petä??

Vierailija
02.09.2010 |

paitsi joku halvaantunut tms. silloin voi olla varma..

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään moraalia eli omantunnontuskia kotona, niin yhtälailla fuulaa sua.

Vierailija
42/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miettiminen auttaa, tai varmuus siitä että mies on uskollinen, tai epävarmuus?

LUOTTAMUS on minusta se pointti. Jos sitä on, ei tarvitse olla varma mistään. Luottaa vaan ja jos se luottamus rikotaan, niin eletään sitten sen mukaan.

Miksi miettiä jotain mitä ei ole, eikä ehkä olekaan, mutta ehkä voi olla.

Tämä on minusta se avioliittojen pahin kompastuskivi, miettiä entäs jos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miettiminen auttaa, tai varmuus siitä että mies on uskollinen, tai epävarmuus?

LUOTTAMUS on minusta se pointti. Jos sitä on, ei tarvitse olla varma mistään. Luottaa vaan ja jos se luottamus rikotaan, niin eletään sitten sen mukaan.

Miksi miettiä jotain mitä ei ole, eikä ehkä olekaan, mutta ehkä voi olla.

Tämä on minusta se avioliittojen pahin kompastuskivi, miettiä entäs jos.

vaikka nyt tautien takia. Siksi ei ole järkevää elää täysin sinisilmäisesti.

Vierailija
44/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanottu, en voikaan tietää. Joskus hetkeksi huonoina aikoina epäilys hiipiikin mieleeni, mutta en jaksaisi pilata parisuhdettani ja mielenterveyttäni kyttäämällä ja epäluuloisuudella. Loppujen lopuksi mustasukkaisuus on kuitenkin paras keino tuhota parisuhde

Vierailija
45/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse koskaan ikinä miettiä tuollaisia asioita.

Olemme Helluntailaisia.

Vierailija
46/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miettiminen auttaa, tai varmuus siitä että mies on uskollinen, tai epävarmuus? LUOTTAMUS on minusta se pointti. Jos sitä on, ei tarvitse olla varma mistään. Luottaa vaan ja jos se luottamus rikotaan, niin eletään sitten sen mukaan. Miksi miettiä jotain mitä ei ole, eikä ehkä olekaan, mutta ehkä voi olla. Tämä on minusta se avioliittojen pahin kompastuskivi, miettiä entäs jos.

vaikka nyt tautien takia. Siksi ei ole järkevää elää täysin sinisilmäisesti.

jos mies joskus sattuu pettämään?

Vierailija
47/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites kävikään, pettihän se sittenkin.

Vierailija
48/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään petä, miksi lähtisin siitä ajatuksesta, että jokainen mies pettää? Ihmisillä on kuule värkkien lisäksi myös aivot ja tunteet, millaiset ihmiset oikein ajattelevat, että kukaan ei pysty hallitsemaan värkkejään?

Vierailija
49/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies joskus sattuu pettämään?

se siinä vaiheessa tuntuu hyvältä ajatukselta, jos mieheltä löytyy vaikka hiv.

Vierailija
50/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään petä, miksi lähtisin siitä ajatuksesta, että jokainen mies pettää? Ihmisillä on kuule värkkien lisäksi myös aivot ja tunteet, millaiset ihmiset oikein ajattelevat, että kukaan ei pysty hallitsemaan värkkejään?

Vierailija
51/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään moraalia eli omantunnontuskia kotona, niin yhtälailla fuulaa sua.

Enemmän kuin seksisuhde.. Oma liitto jo pystyyn kuollut, ei vois vähempää kiinnostaa vaikka oma ukko pettäiskin, mut tuskin..vain viina kiinnostaa..

Vierailija
52/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana ja siellä oli yks mies töissä jonka vaimo soitteli jatkuvasti sille et missä se on?? ja mies selittää nolona puhelimessa että töissähän minä olen..sadatta kertaa. Se mies oli kyllä niin vastenmielinen ja hmm..ei naisiin yleisesti vetoava et ihmettelen minä casanovana sen vaimo sen muka näki :D Kaikkien miehet ei edes sais toista naista, jollei maksais... Silti ne voi haluta pettää. Ainakin tollasta akkaa joka koko ajan perään soittelee!

Vierailija
53/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikea sitä olisi kuvitella. No, voihan se kauppareissulla kuksia jotain myyjäneitosta takahuoneessa, mutta yleensä miehellä on lapse mukana kaupassa. Töissä... no joo, mutta toisaalta miehen pitäisi olla tosi hölmö sen tehdäkseen, koska satun tuntemaan lähes jokaisen hänen työpaikaltaan, joten riski että tieto kulkisi mun korviini olisi tosi suuri. Kyllähän sitä tilaisuuksia löytäisi toki, mutta ainakin tässä elämäntilanteessa pettäminen vaatisi mun mieheltäni tosi paljon suunnittelemista ja asioiden järjestelyä, jotta onnistuisi, eikä mun mieheni ole sen tyyppinen ihminen. Enemmänkin sellainen, joka saattaisi kännissä hairahtaa, mutta pelkästä pettämisen ilosta hän tuskin sitä lähtisi järjestämään.

Vierailija
54/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan kolmen kanssa ja työaikana:)

Kahden vaimot tunnen ja toinen on jopa töissä samassa työpaikassa eli hän ja miehensä on minun työkavereita.

Miten tämä on mahdollista, en ala tässä selittämään. Mutta edes se, että vaimo on samassa työpaikassa, ei estä pettämistä. Hyvältä maistui seksi hänenkin miehensä kanssa.

Nyt jälkeen päin kyllä vähän hirvittää ja naurattaakin koko homma. Vähän on pokassa pitelemistä kun näen näitä pariskuntia.

että vaikea sitä olisi kuvitella. No, voihan se kauppareissulla kuksia jotain myyjäneitosta takahuoneessa, mutta yleensä miehellä on lapse mukana kaupassa. Töissä... no joo, mutta toisaalta miehen pitäisi olla tosi hölmö sen tehdäkseen, koska satun tuntemaan lähes jokaisen hänen työpaikaltaan, joten riski että tieto kulkisi mun korviini olisi tosi suuri. Kyllähän sitä tilaisuuksia löytäisi toki, mutta ainakin tässä elämäntilanteessa pettäminen vaatisi mun mieheltäni tosi paljon suunnittelemista ja asioiden järjestelyä, jotta onnistuisi, eikä mun mieheni ole sen tyyppinen ihminen. Enemmänkin sellainen, joka saattaisi kännissä hairahtaa, mutta pelkästä pettämisen ilosta hän tuskin sitä lähtisi järjestämään.

Vierailija
55/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienoa siinä on, että on pettänyt jonkun työkaverinkaa? Miksi se on oikeasti niin superhauskaa satuttaa miehen vaimoa? oletteko kateallisia vai ettekö vain välitä..? Juu ajattelen itsekin, että vastuu on aina miehellä mutta on siinä naisessakin vikaa jos aina retkahtaa varattuihin.

Uskon itse karmaan. Kyllä teitäkin vielä petetään ja satutetaan.

Vierailija
56/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienoa siinä on, että on pettänyt jonkun työkaverinkaa? Miksi se on oikeasti niin superhauskaa satuttaa miehen vaimoa? oletteko kateallisia vai ettekö vain välitä..? Juu ajattelen itsekin, että vastuu on aina miehellä mutta on siinä naisessakin vikaa jos aina retkahtaa varattuihin.

Uskon itse karmaan. Kyllä teitäkin vielä petetään ja satutetaan.

kai siitä, että jotkut eivät saa miehiltä muuta kuin seksiä, mihin ei naiselta vaadita kuin pulssi. Ei ole muutakaan millä päteä.

Vierailija
57/57 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ollaan nuoria ja on hyvä työporukka ja säkeneet välähtelee välillä ja on hiukan säpinää niin mikä ettei. Jos mies on niin helppo nakki niin ei kai siinä kummempaa.

Näistä kolmesta miehestä yhdenkään vaimo ei tiedä, että olen harrastanut heidän miestensä kanssa seksiä. Ei ole omatunto kolkutellut, sillä en ole ainoa, kenen kanssa he ovat sekstailleet työaikana ja pikkujouiluissa. Ollaan jopa työkaverin kanssa vertailtu kokemuksia näistä miehistä. Toki olemme pitäneet varamme, ettei tämä samassa työpaikassa oleva vaimo ole sitä kuullut.

En ole enää samassa työpaikassa, joten en tiedä, vieläkö miehet touhuaa samalla tavalla. Mutta mahdollisuuksia heillä on, koska kyseessä iso työpaikka ja ainakin silloin vietettiin paljon vapaa-aikaakin työporukalla yhdessä.

Mitä hienoa siinä on, että on pettänyt jonkun työkaverinkaa? Miksi se on oikeasti niin superhauskaa satuttaa miehen vaimoa? oletteko kateallisia vai ettekö vain välitä..? Juu ajattelen itsekin, että vastuu on aina miehellä mutta on siinä naisessakin vikaa jos aina retkahtaa varattuihin. Uskon itse karmaan. Kyllä teitäkin vielä petetään ja satutetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme