Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaana käydä yökerhossa?

Vierailija
02.09.2010 |

En siis tarkoita että joisi alkoholia, mutta esim istumassa iltaa ystävien kanssa tai tanssimassa? Kävitkö itse? Tai mitä mieltä olet jos näet raskaana olevan yökerhossa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin istumassa iltaa kavereiden kanssa. Join alkoholittomia drinkkejä tai limpparia. Mitäpäs sitä kotiin raskausaikana jumittumaan, vauvan kanssa saa olla sit kotona :)

Vierailija
2/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jos jaksaa olla. Itse en ole kummassakaan raskaudessa oikein viihtynyt. En jaksa katella kännisiä ja olen jo muutenki klo 23 maissa viimeistään ollut valmista kauraa petiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esikoinen on jo kohta 8-vuotias ja odotan taas! Nyt kyllä ei tulis lähdettyä yökerhoihin, mutta ikääkin lisää.

Minua ei yökerhoissa haittaisi raskaana olevat, eihän heidän tartte kotona istua iltojansa jos eivät itse tahdo.

Vierailija
4/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten täällä! :) Suurin osa oli sitä mieltä että hyvinkin voi.. Vieläkin mietin pitäiskö lauantaina jonnekin lähteä katselemaan menoa (rv 29 nyt) Mut jos vanhat merkit pitää paikkansa niin oon jo nukkumaanmenovalmis siihen aikaan kun baarit vasta aukee :D Ja muutenkin sitä vieläkin pohdiskelen et ensit jaksa et jos koko illan joutuu paheksuvia katseita kestämään. Ikää mulla siis 22..

Vierailija
5/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin esikoista odottaessa miehen keikkoja katsomassa. Mutta ei se ole niin kovin kivaa, kun humalaiset heiluu ympärillä ja pelottaa jos joku kaatuu päälle.

Mutta voi käydä jos huvittaa.

Vierailija
6/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin, ikää silloin 28. Olin pilkkuun asti useammankin kerran, mutta siis kuskina.

Vierailija
7/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ei se ihan niin kivaa ollut kuin muulloin. Kännisiä ihmisiä mutta itse täysin selvänä... Siinä hämmästyy, miten typeriä ihmiset voivatkaan olla. Ja sitten sitä miettii, onko itse yhtä dorka humalassa ;)

Ja loppuillasta alkaa pelottamaan, jos joku vaikka tönäisee tai kaatuu päälle, niin kuin joku tuossa ylempänä jo kirjoitti.

Ennen oli kyllä kammottavaa olla baarissa raskaana sen tupakanhajun takia. Nyt on sentään vähän helpompaa

Varaudu vain paheksuviin katseisiin, jos juot alkoholitonta olutta (siitä kun ei millään näe onko siinä alkoa vai ei)...

Vierailija
8/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en olisi käynyt, kun siellä oli aina niin sankka tupakansavu. Nythän ainoa vaara on, että joku känniläinen törmää sun mahaan, sitä ehkä pystyy varomaan jos itse välttelee kaikkein suurimpia tungoksia.

Vierailija
9/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa käytiin pelaamassa biljardia, tyttöjen illassakin olin pariin otteeseen mukana: kerran tanssimassa ja kerran yhdellä keikalla. Muuten sujui ihan hyvin ja oli hauskaa, mutta viimoisillaan, kun kävin, niin jalkojen turvotuksen takia en saanut kivoja "ulosmeno" kenkiä jalkaan, niin piti laittaa typerät, rumat talvisaappaat. Ja jotenkin myös tuntui, että ihmiset tuijotti. Niinkuin varmaan tuijottikin :)

Ainiin! Piti vielä sanoa, että kesäraskauksissa olen istunut ystävien kanssa terassilla limsaa juoden ja ilmasta nauttien.

Loppupeleis olen sitä mieltä, että jos jaksaa ja on jotain kivaa mikä vielä menee päälle (loppuraskaudessa, kun ei välttämättä enää ole), niin senkus menet. Jos olet ihan alussa, niin sitä suuremmalla syyllä: kukaan ei edes huomaa raskauttasi etkä siis pistä silmään ja liikkuminenkin on helpompaa kuin ison mahan kanssa vaikkapa sitten siellä tanssilattialla. :)

Vierailija
10/10 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rn 30 tai jotain..ihmiset väisteli isoa mahaani :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi