Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ahdistaa tämä ero niin että sattuu fyysisesti.
02.09.2010 |
Miten ahdistuksesta pääsee eroon. Mies joutuu asumaan meillä vielä 1kk ajan, mietin että mitä se ahdistus sitten on kun mies muuttaa,talo tyhjenee ja hiljenee kaikki konkretisoituu......
Kommentit (2)
joka on kotihoidossa ja itse olemme miehen kanssa töissä, minä joulukuuhun asti, jään sitten vielä kotiin lapsen kanssa. Ystäviä on muutama mutta suku asuu 300km päässä. Muuta sinne vuodenvaihteessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko lapsia?