Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka/kenen mies käynyt tyräleikkauksessa??ov
29.06.2010 |
Mieheltäni leikattiin nivustyrä 2vk sitten ja on yhä sitä mieltä ettei voi esim.laittaa tiskejä koneeseen tai nostella kuivia pyykkejä telineeltä kaappiin. Eli ei yleensäkään tehdä yhtään mitään. Kulkee väliä tietokone-jääkaappi-televisio ja loikoilee päivät. Ymmärrän hyvin että uusimistaipumuksen vuoksi ei saa rehkiä mutta eikö muka voisi tehdä jo jotain kevyttä?
Kun ei ole uloskaan nenääsä pistänyt kahteen viikkoon niin kuinka voi yhtäkkiä viikon päästä olla ihan työkunnossa, saikku kun loppuu silloin. Eikö kuuluisi pikkuhiljaa alkaa touhuilemaan jotain...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa