Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, meille tulee neljäs vauva!!!!!

Vierailija
02.09.2010 |

Juuri tein positiivisen testin ja aika sekava on olo. :(

Lapset on nyt 8 v. ja 6 v. sekä kuopus 1 v. 2 kk. Melkein kaksi vuotta siis tulisi ikäeroa. En olisi kyllä välttämättä enää halunnut olla raskaana...

Antakaa kannustavia viestejä, tällä hetkellä vain itkettää...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla mikään ja sitten valitetaan miten tulen niin helposti raskaaksi, en olisi lasta halunnut.

Vierailija
2/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kaikki ei tule helposti raskaaksi ja tavallaan tämä on etu. Mutta tuntuu, että tuo nuorinkin on vielä niin pieni... Miten jaksan?? ap

Kyllähän ihminen jaksaa, vauvaa ei tarvii kuin syöttää ja pitää sylissä ja vaihtaa vaipat.

Tietysti siinä sivussa kaikki muu mikä ennenkin.

Onhan sulla mies?

Minäkin oon vapaalla ja valmis vaikka vapaaehtoisesti auttamaan vauvaperheitä, aina välillä. Mielelläni autan tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HURJASTI!! voisko olla ihanampaa kuin tuhiseva nyytti

Vierailija
4/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli vahinko. Kondomi petti ja jopa täysin huomaamatta (ei siis mennyt riekaleiksi). Jaksaminen tosiaan mietitytti, kun mulla on lisäksi uniongelmaiset alle 4v kaksoset ja 7-vuotias. Ja varauduin vieläpä pahimpaan, että tämä neljäskin aloittaisi ympärivuorokautisen huudon jo synnärillä.

No eipä mennyt ennustukseni kohdalleen, vaan mulla on aivan ihana vauva, joka (ainakin toistaiseksi) vain nukkuu ja syö. Rauhallisin vauvani koskaan :) Vielähän tuota ehtii koliikkia pukata, mutta toistaiseksi olen hurjan onnellinen. Taisi miehelläkin (ekaa kertaa!) kyynel kimmeltää silmässä, kun vauva syntyi, vaikka vauvauutinen oli aikoinaan pahin mahdollinen järkytys miehelleni.

Vierailija
5/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla jo vähän parempi mieli kun ensi-järkytyksestä olen toipunut. Aika sopeutuvainen onneksi olen yleensä, että eiköhän tämä tästä...

Onhan mulla aikaa sopeutua. Nyt vaan pelottaa, että kohta alkaa se ällötys yms. Huokaus...

Vierailija
6/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisetkin lapset on saaneet alkunsa kertalaakista niin onhan se vähän tyhmää olla ehkäisemättä ja sitten vielä yllättyä raskaudesta. Olisitte voineet esim. jälkiehkäisyä kokeilla.

Vierailija
7/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näit on jo ollut niin monta. Älä ap välitä, tää on täynnä lapsettomia, lisääntymisongelmaisia katkeria naisia.

Onnea sulle anyway.

Vierailija
8/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus tulee tehtyä tyhmästi ja sitten katuu.

Vierailija
9/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on täynnä lapsettomia, lisääntymisongelmaisia katkeria naisia.

Oh my.

Vierailija
10/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas ja neljäs ovat "pari" niinkuin eka ja tokakin :-)

Vierailija
11/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioiden 50-70 prosenttia vauvoista menee kesken alkuraskaudesta...ja jos sulla on hedelmöityksestä noin pari viikkoa aikaa on 73 prosentin mahdollisuus saada elävä lapsi kotiin.

tää nyt ei ollut tietenkään mikään kannustava tieto, vaan mä aina kiinnitän huomioni siihen, että ihmiset heti testin tehtyään pitää varmana että lapsi tulee ja vielä elävänä itse kun olen kokenut niin täysiaikaisen lapsen menetyksen kuin kohdunulkoisenkin raskauden.

toivottavasti kaikki sulla kuitenkin menee hyvin..lapsi tuo ilon tullessaa.

Vierailija
12/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäs LAPSI. Onnea!

Vierailija
13/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään "lohduttavaa", kun olet just saanut sen, mitä itse olen toivonut viimeiset 5 vuotta... Plussa raskaustestiin. :(

Ymmärrän kyllä että on varmasti raskasta. Joskus se helpottaa? :) (laimea yritys, mutta vilpitön, sori...)

Vierailija
14/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea! Kyllä se siitä lutviintuu.

Meille tuli neljäs kun muut lapset olivat 9 v, 7 v ja 2 v 6 kk. Hyvin meni :-)

Vierailija
15/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin pian vuoden, vanhin 10v. Oikeastaan nyt viiden kanssa on vasta tuntunut, että on iso perhe. Siirtymä kolmesta neljään ei ollut näin ratkaiseva. :)

Teidän nykyinen kuopus saa kaverin ja sinä saat olla kotona, kun nyt 6-vuotias aloittaa ensi syksynä (?) koulunsa. 8-vuotiaasta on jo apua kaikessa raskausaikanasi.

Hyvin se menee, kun totut ajatukseen! Onnellista odotusta!

Vierailija
16/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kaikki ei tule helposti raskaaksi ja tavallaan tämä on etu. Mutta tuntuu, että tuo nuorinkin on vielä niin pieni... Miten jaksan?? ap

Vierailija
17/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihania ja sisaruksista on paljon iloa toisilleen, varsinkin sit aikuisena!

t. 4:n äiti

Vierailija
18/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee! Kun isommat lapset jo noin isoja ja omatoimisia, pärjäätte hienosti. Ja on reilusti kokemusta vauvan- ja lastenhoidosta. Meillekään ei pitänyt tulla enää lisää lapsia, vaan niin se mieli muuttuu. Ikäeroa edelliseen 5v ja vanhimpaan melkein 10v.

Vierailija
19/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/44 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäiset lapsesi muuttavat pois kotoa sinulla on vielä yksi pikku kulta - tämä neljäs pallero :)

Nimiehdotus, vaikket sitä kysynytkään:

Poika:

Timi, Johannes, Akseli

Tyttö:

Neela, Petra, Danela, Saaara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi